Er gebeuren voor Nederlandse begrippen inderdaad "rare" dingen in dit filmpje. Het lijkt er inderdaad op dat de heren zonder dekking van een botser kegels en borden staan te plaatsen, echter er komt vanaf ongeveer 03.00 nog wel een tweede botser voorbij die aan het inklappen is terwijl er geen personeel meer achter de kegels aanwezig is. Het zou dus nog kunnen dat er wel degelijk (buiten beeld) een botser dekking stond te geven.
V.w.b. de borden sluit ik mij volledig aan bij HIT... het ziet er allemaal niet bijster stabiel uit.
Wat mij wel handig lijkt is het staand vanaf de wagen kegels plaatsen. Op die manier kan je met het wegzetten je kracht en evenwicht beter verdelen ten opzichte van het "hangen" achter in een platte bak. Moet er wel nagedacht worden over het tijdig bij elkaar rapen van nieuwe kegels, want je kunt dan weer niet zo snel bij de voorraad. Het zou op zich ook prima vanaf de botser kunnen als het nulpunt eenmaal goed is ingericht, maar in het filmpje lijkt de volgorde voor Nederland wat raar.