Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180122 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #180 Gepost op: 28 maart 2012, 13:31:49
Dat schijnt nu ook weer niet waar te zijn: als je geen staatsschuld hebt krijg je een slechte waardering en allerlei andere problemen. Japan had dat probleem, ze verdienden meer geld dan dat ze uitgaven, China doet dat nog steeds. En financieel gezien hebben zij ook serieuze problemen  :D

Ook wel logisch want je wil geen geld hebben, je heb genoeg.
En als je genoeg dan behoef je niet meer te lenen en kunnen ze niks aan je verdienen.

Dus het rekenmodel is zo krom als het maar zijn kan.
Als de staat geen schuld heeft krijg je geen tripple A( want je hoeft niks terug te betalen). Persoonlijk zie ik dat toch liever.
Als de staat wel schuld heeft heb je wel een tripple A( want je moet wel terug betalen).
Hoe bedoel je krom  :-X
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #181 Gepost op: 29 maart 2012, 14:12:42
Het voertuig is daar wel en niet in onderhoud. Men is momenteel bezig om het voertuig weer in oorspronkelijke staat terug te brengen en dit brengt nogal wat met zich mee. Bij de garage zijn ze niet al te scheutig met hulp  :(

En, rijd de V70 D5 al rond op de Ruit? Al rij-ervaringen vanuit het Rotterdamse bekend met de nieuwe D5 motor?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #182 Gepost op: 29 maart 2012, 21:24:18
En, rijd de V70 D5 al rond op de Ruit? Al rij-ervaringen vanuit het Rotterdamse bekend met de nieuwe D5 motor?

Ik weet uit heel betrouwbare bron dat het nog een aantal weken zal duren. Men is het voertuig aan het inbouwen. Als men hiermee klaar is moet het voertuig eerst voor een schouw/goedkeuring aan de VTSPN worden aangeboden. Pas als zij akkoord zijn gegaan mogen ze er mee buiten spelen.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #183 Gepost op: 29 maart 2012, 21:58:41
Ik weet uit heel betrouwbare bron dat het nog een aantal weken zal duren. Men is het voertuig aan het inbouwen. Als men hiermee klaar is moet het voertuig eerst voor een schouw/goedkeuring aan de VTSPN worden aangeboden. Pas als zij akkoord zijn gegaan mogen ze er mee buiten spelen.

Oke dan. Word het een standaard voor de VP voertuigen dan, qua inbouw. Of zijn er elders ook al afgeleverd ? Denk dat bij KLPD en bijvoorbeeld AA menigte voertuig aan vervanging nodig is. Ook haaaglanden zal wel niet lang wachten!


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #184 Gepost op: 31 maart 2012, 09:31:54
Ook wel logisch want je wil geen geld hebben, je heb genoeg.
En als je genoeg dan behoef je niet meer te lenen en kunnen ze niks aan je verdienen.

Dus het rekenmodel is zo krom als het maar zijn kan.
Als de staat geen schuld heeft krijg je geen tripple A( want je hoeft niks terug te betalen). Persoonlijk zie ik dat toch liever.
Als de staat wel schuld heeft heb je wel een tripple A( want je moet wel terug betalen).
Hoe bedoel je krom  :-X

Nog sterker: het zijn commerciele bedrijven die bepalen of een land voldoende kredietwaardig is. Dat doet het IMF niet, maar de commercie. En nee natuurlijk niet, dat doen ze niet om geld te verdienen maar volledig omdat het nodig is  998765 Rara toverhoed.

(Ik ben nu blij dat ik mijn commerciele opleiding en achtergrond weer eens kan gebruiken  0098)
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


GMX

  • Brigadier VP Den Haag
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 127
Reactie #185 Gepost op: 16 april 2012, 20:21:36
Oke dan. Word het een standaard voor de VP voertuigen dan, qua inbouw. Of zijn er elders ook al afgeleverd ? Denk dat bij KLPD en bijvoorbeeld AA menigte voertuig aan vervanging nodig is. Ook haaaglanden zal wel niet lang wachten!

Wat betreft Haaglanden.....zijn vorig jaar al besteld en worden op de korte termijn verwacht  ;)


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #186 Gepost op: 16 april 2012, 20:22:58
Wat betreft Haaglanden.....zijn vorig jaar al besteld en worden op de korte termijn verwacht  ;)

Mits goedgekeurd door de VTSPN >:D


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #187 Gepost op: 16 april 2012, 21:18:51
Ach dan duurt het nog een paar maanden er staan in beest nog een twintig tal te wachten op hum nieuwe baas.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #188 Gepost op: 16 april 2012, 21:39:51
Wat betreft Haaglanden.....zijn vorig jaar al besteld en worden op de korte termijn verwacht  ;)

Idd eerst de striping op de achterzijde inkorten en de extra flitsers verwijderen uit de bumper. Dan word hij waarschijnlijk pas goedgekeurd voor gebruik op de weg door het geweldige VTSPN......


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Hot van de wandelgangenpers: Amsterdam heeft twee V70's bij Volvo Nederland besteld en die worden binnen enkele weken/maanden geleverd en de nieuwe GOS (onopvallende surveillance) staat gereed voor opbouw. Helaas nog geen foto's voor de liefhebbers.....

De V70's zijn conform aanbesteding dus D5 en AWD met gear-tronic. Zal me benieuwen hoe ze de opleiding gaan regelen..... ;D

de GOS is mij niet bekend
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens