Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 177605 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Broeder de eerst is er nu.


Cabo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 615
En de opvolger is?


RS6

  • HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 989
  • Audi - Vorsprung durch Technik
En de opvolger is?

Ga maar uit van de V70 D5 automaat...  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Volgens mij gaat het over de nieuwe onopvallende surveillance auto van het team hoofdwegen  98uiye
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Volgens mij gaat het over de nieuwe onopvallende surveillance auto van het team hoofdwegen  98uiye

Ga maar uit van de V70 D5 automaat...  ;)

OF allebei

Beide hebben deze week het daglicht gezien. O0


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
OF allebei

Beide hebben deze week het daglicht gezien. O0

Da's nie helemaal waor......................de nieuwe 7140 staat klaar om in gebruikt te worden genomen. De nieuwe 7133 laat nog even op zich wachten. De 7135 zal binnenkort worden opgebouwd.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Da's nie helemaal waor......................de nieuwe 7140 staat klaar om in gebruikt te worden genomen. De nieuwe 7133 laat nog even op zich wachten. De 7135 zal binnenkort worden opgebouwd.

Doelde eigenlijk er op dat er 3 V70's van de VP R-R klaar zijn. De eerste heeft afgelopen week zijn eerste KM's gemaakt. Dat samen met de nwe 7140, die ik dacht ik voor het weekend al buiten had gezien.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
En hoe zijn de ervaringen in de nieuwe auto's?


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Heb verhalen gehoord vanuit het KLPD, dat zij er niet blij mee zijn. Hij is trager als de V50. Als je gaat remmen heb je het idee dat er een volle ahw achter je vtg hangt.

Vanuit R-R heb ik nog niks officieels gehoord.


MarcoV

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,483
Heb verhalen gehoord vanuit het KLPD, dat zij er niet blij mee zijn. Hij is trager als de V50.

Het is daar ook niet snel goed he  ;D Weet nog wel in het begin van de V50 dat er veel gezeur was dat het te klein was en de V70 veel beter was. Nu hebben ze weer een V70 en is het weer niet goed. Ach zal gewoon even wennen zijn en dan komt het wel goed.