Van de week een spoedrit gehad van Hoogvliet naar Capelle en vandaar voor een spoedtransport naar Vierpolders naar het EMC. Onderweg geen enkel probleem gehad, iedereen ging netjes aan de kant. Het pitje zit zoals ik al vaker heb geroepen alleen voor het verhaal van de 360 graden zichtbaarheid en niet meer.
Jij hebt helemaal geen recht van spreken................
....................met een dikke dashboardflitser achter het voorruit.
En idd, het lampje van het KLPD en de VP's van RT en DH hebben een dusdanige lichtopbrengst dat ze geen ander doel KUNNEN dienen dan de wettelijke 360 graden rondom zichtbaarheid te belichamen.
En dat zou nog niet eens zo erg zijn, als je het voertuig dan met andere blauwe middelen zou mogen uitrusten om de tekortkoming op het dak te compenseren daar waar het het meeste nut heeft.......................namelijk in het zicht/spiegelveld van je voorgangers.
Ik weet nog dat de S60's van het KLPD waren uitgerust met twee flitsers in de mistlamp-openingen van de bumper, flitsers in de grill, een dashboardflitser en een draailamp op een stokkie. Het blauw was dus in 4 lagen aangebracht, en dat was zichtbaar. Maar ja, dat was vroeger.
Ik ben erg blij met de Comet.