Via het Wis toch begrepen dat er een aantal aanpassingen komen zo staat nu beschreven dat een voertuig +200 moet gaan. Men zal nu meer beschrijven het aantal NM en de tijdsduur van 0 tot 100 en van 100 tot 200 gezien ons werkgebied. Ook zal men kijken naar een diesel die snel en nog een redelijk gebruik van brandstof consumptie. Niet als nu dat als je met een 70 litertank ( met een snelheid van omme nabij de 200 km/u) een afstand van iets meer dan 300 km haald.
En ja daar ga ik weer onze oude vertrouwde C320 reed toch echt een stuk zuiniger en beter.
Maar ja er gaat ook niks boven Duitse degelijkheid.
Ik zet even de hoed van een Fulva liefhebber op:
.
.
.
.
(een paar minuten om mijn geestelijke en lichamelijke gesteldheid aan te passen....)
.
.
.
.
dus? Een Fulva rijdt +200 die NM-tjes is een kwestie van een kleine wijziging in de chip: (done!) 0-100 en 100-200 pffff kasie dat zijn cijfertjes op papier ach ..... En die 70 liter tank, aaaah joh als we nou een aanhangertje bij de Fulva doen, just voor fun. Kan je nog weegplaatjes of spijkermatjes in doen
. Beetje slagroom op de taart snap je. Ouwe?!
Nu het hoedje van moppersmurf: Rot toch op! Eisen prima maar het zijn papieren tijgers. Beetje origamie
geneuzel dat zo stijf staat van de vouwen dat het papier gaat scheuren en dat geen mens er meer een bal van snapt. Een wereldkampioen origamie zou de witte handdoek in de ring gooien of zich omdraaien in zijn graf.
NIKS en dan zeg ik heel duidelijk en on-omwonden NIKS is goed genoeg zolang VTSPN bepaald dat het goed is. En klaar ben je. Als zij bepalen dat je met een paard en wagen een surveillance gaat doen op de A20 bij Groningen dan doe je dat. Ongeacht of dat nou een paard of Fulva is.
Al met al stel ik dus heel simpel: De NaPo is niks anders dan een wormvormig aanhangsel van de/het/een VTSPN. Zij bepalen wat jij doet, waarmee jij het doet en binnenkort in seizoen 3: ook wat jij doet!
Maar wees gerust: in seizoen 4 gaan we ook bepalen wanneer jij het doet
Dat lijkt me echt Gaaf! Nightmare on ......
mopperrrrrrrrrrrr