Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181993 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Reactie #70 Gepost op: 29 februari 2012, 19:11:37
Dus AA en RR vs. HL en KLPD ? :)
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

7131

• Senior gebruiker
Reactie #71 Gepost op: 29 februari 2012, 19:17:22
Dus AA en RR vs. HL en KLPD ? :)

Correct.

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
We kunnen het natuurlijk vreselijk mis hebben (en dan hoor ik het heeeeeeeel graag van een medestrijder uit het haagse) maar idd. 2 tegen 2 waarbij het klpd doorslaggevend is, helaas.
Maar we geven de strijd (op de werkvloer) niet op! Want ik weet dat ook bij het KLPD men op de werkvloer niet te spreken is over de volvo's en het materiaal dat erop of eraan is gebouwd. En ik denk dat het in Haaglanden zet zo is, alleen horen we daar niks van. Vanuit Rotterdam en Amsterdam blijven we vechten om die V---O's eruit te krijgen en eindelijk VD waardig materiaal onder de kont te krijgen.

(Maar ja het grote naaaaaaaaaaaaaaaaadeel van Politie Nederland: het zijn allemaal clubjes met eigen belangen..... zo ook de vakbonden. En samenwerken?

even een mooie beeldspraak: ???  :-\ ???  098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
Valt me nog mee dat jullie elkaar niet open aanvallen(niet fysiek bedoeld).  ;)
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen

moppersmurf

• Senior gebruiker
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie

NEE, want al dat geneuzel ligt aan de leidinggevenden en die val je niet aan, je negeert ze zoveel mogelijk O0
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens

dielangemotormuis

• Senior gebruiker

Op de werkvloer gaat het ook altijd wel goed. Vandaag nog perfect met het KLPD samen gewerkt op de A9 met een auto over de kop. Onze noodhulp heeft de aanrijding afgehandeld en ik heb samen met het KLPD de hele A9 leeggehaald.

Om nu terug te gaan naar het topic. Ook de werkvloer vind het belachelijk dat die dingen rond rijden, voor een half jaar tot max een klein jaar omdat belachelijk duur zijn en nog belachelijk veel meer peut slurpen. De werkvloer roept ook gewoon geef ons een Audi A6 3.0TDI of een BMW 535 D. Die hebben alles beter.

maar het zijn de knellende stropdassen die in hun dienstauto worden rondgereden die wat mogen beslissen en degene die er mee moeten werken zoeken het maar uit.

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
wat kost zo'n auto na een politiejaar  ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
wat kost zo'n auto na een politiejaar  ;)

Ik ga hier geen bedragen roepen maar toen ik vanmiddag hoorde wat men extra heeft moeten besteden om de T6 iig een half jaar tot een jaar te kunnen laten rondrijden, schrok ik behoorlijk. Privé kan ik daar meerdere jaren op teren met zowel mijn auto als motor.

WRRacing

• Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • AED's redden een leven
ik bedoelde de restwaarde, maar ik vind het rond uit schandalig dat ze jullie daarmee opzadelen  :'( :o

Nachtbroeder1978

• verpleegkundige, evenementen verkeersregelaar, niet gecertificeerde hoogtewerker
  • Forum gebruiker
Op de werkvloer gaat het ook altijd wel goed. Vandaag nog perfect met het KLPD samen gewerkt op de A9 met een auto over de kop. Onze noodhulp heeft de aanrijding afgehandeld en ik heb samen met het KLPD de hele A9 leeggehaald.

Waren dat de blauwe lampjes die ik in de verte achter me zag?? van rottepolderplpein naar IJmuiden? vanavond rond 20:00 ??

Ben ook "lekker"bezig geweest op de A9, reed van Haarlem over de A200 naar Rottepolder plein, twee autoś mat knippers op de vluchtstrook waarvan 1 met achterschade wat ik zo snel zag, dus toch maar even gestopt uiterst rechts op de strook, reflectie hesje aan en even checken. Twee oet#*llen die even stonden te kletsen: "ja hij is me vriend en belde me ff, hij moet rechts en ik rechtdoor, dus gingen we effe praten" Toch maar even gemeld dat ze daar en levensgevaarlijk stonden in deze mis, niet alleen voor zichzelf maar ook voor anderen, en bovendien een flinke prent zouden kunnen krijgen als er politie langs zou rijden.

Iets later nog maar even met de politie gebels vanwege een VW. busje  met openstaande achterdeuren vanwege lading, waardoor de achterverlichting niet meer zichtbaar was. Erg prettig met de mist van vanavond. Ben benieuwd of die nog aan de kant is gezet.

Het is toch ook ongelooflijk af en toe hoe weinig mensen stil lijken te staan bij de risico's die ze creeeren door dit soort acties..

GreetZ,
Nachtbroeder1978
ook al heb je ergens geen verstand van, kan je er toch een mening over hebben.