Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180059 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
@R1200GS
kost die MBC320 ook zoveel in vergelijking met de T6?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
@R1200GS
kost die MBC320 ook zoveel in vergelijking met de T6?

Zal mij niks verbazen als ze goedkoper zijn in gebruik (al zijn ze wel buiten hun oorspronkelijke contract!). Dit zelf ondanks dat het "oude" dieselmotoren zijn die nog niet van de zuinige serie zijn.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Als je er van uit gaat dat per 24 uur drie keer tanken soms en dan ongeveer 150 euro kwijt zijn is dat een stuk minder dan de T6. Daar is men naar verluid 300 euro kwijt in een dag rijopleiding.

Denk dat onze mb ook.meer oplevert als hij de dienst verlaat.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Rijdt die mb dan 24 uur per dag ?
ik ben ze in nacht nog niet tegen gekomen(en ze hebben me ook niet voorbij gereden).
Overdag zie je ook niet zo vaak. Heb nu 2x in 1 jaar tijd een V50 gezien.
En ik rij toch regelmatig op verschillende tijden op de ruit van Rotterdam.
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Als ze niet stuk of voor onderhoud weg zijn. Ja, soms wel drie dagen achter elkaar


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Hoeveel hebben jullie nog en rijden ze allemaal in de nacht ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
we hebben vier C320 ( met km standen van 200.000 km tot 400.000 km)  en 2 V50. Afhankelijk van wat er is rijden ze allemaal op en rond de ruit.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
we hebben vier C320 ( met km standen van 200.000 km tot 400.000 km)  en 2 V50. Afhankelijk van wat er is rijden ze allemaal op en rond de ruit.

4ton??? Onze oude S60's gingen ert (gelukkig) uit  met 250/260.000 km en toen waren ze echt op! Andrijfas krom ophanging versleten, homekenitische koppelingen te veel speling dat soort zaken. Motorisch viel het nog wel mee, maar dat waren ook de echte d5 blokken van Volvo en niet een aftreksel van Ford.
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


tower-ladder

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,406
Misshien is dit wel het antwoord, oh nee die hebben we jaren geleden weg gedaan voor Mercedes en Volvo surveillance wagens......
http://www.youtube.com/watch?v=npAfQVek3X0
Als de temperatuur van het water dat via het zolderraam naar binnen wordt gespoten gelijk is aan de temperatuur van het water dat via de voordeur naar


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
4ton??? Onze oude S60's gingen ert (gelukkig) uit  met 250/260.000 km en toen waren ze echt op! Andrijfas krom ophanging versleten, homekenitische koppelingen te veel speling dat soort zaken. Motorisch viel het nog wel mee, maar dat waren ook de echte d5 blokken van Volvo en niet een aftreksel van Ford.

260 Kkm is ook niet veel voor een moderne auto
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen