Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180057 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

ggj

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 186
Reactie #140 Gepost op: 10 maart 2012, 01:40:16
Ons wegennet is júist wel geschikt om hoge snelheden te rijden, zéker tijdens de nachtelijke uren (waar deze Volvo's ook gebruikt gaan worden). De Nederlandse wegen zijn kwalitatief véél beter als bijvoorbeeld de Duitse Autobahn en is ook nog eens voor het grootste gedeelte verlicht.
Raar er wordt vaak anders beweerd.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #141 Gepost op: 10 maart 2012, 01:43:21
ga maar eens rondtouren in Europa en de VS/Canada. Dan zul je zien dat onze wegen zo glad zijn als een biljartlaken. Enig land dat in de buurt komt is Frankrijk met z'n autoroute du péage


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #142 Gepost op: 10 maart 2012, 06:52:22
@ u allemaal. Niks ten nadele van u allemaal. Maar gezien het feit dat het merendeel van jullie met een dienstvoertuig ergens tussen de 160 - 200 km/u rijdt heb je nog veel laast van alle dingen( hobbels gaten en weet ik wat). Kom je boven de 200 km/u en ver daar boven dan veranderd de wereld toch echt wel. Wegen die aardig.vlak waren worden een golfslagbad.
Goed en veilig op hoge snelheid rijden is niet voor iedereen weg gelegd.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #143 Gepost op: 10 maart 2012, 08:09:20
FF nog terug naar het onderwerp

@mopper heb je er nu al iets meer over gehoord ?
Nee,ik heb helaas geen nieuws verder, behalve dat deTelegraaf een mooi stukje had dat de Nederlandse Politie snelle Volvo's heeft aangeschaft en Amsterdam er ook 2 krijgt. Waar ze die info vandaan halen weet ik niet, maar het is absoluut niet waar! Amsterdam gaat niet aan de Volvo T6.  098uo
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


.G illes

  • Criminoloog (UGent)
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #144 Gepost op: 10 maart 2012, 10:18:30
Ik denk dat Nederlanders zeker niet mogen klagen op gebied van wegeninfrastructuur...  e050


HBm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 851
  • Overleden, maar niet vergeten
    • "Hulpverleningsforum, een dagelijkse bron voor leering en vermaak"
Reactie #145 Gepost op: 10 maart 2012, 11:11:57
Ik denk dat Nederlanders zeker niet mogen klagen op gebied van wegeninfrastructuur...  e050

Ach, .G illes, zoals je wellicht weet behoort klagen tot onze lands-aard.
Als er niets meer te klagen is, dan creëren we wel weer iets...
Voorheen helm met twee strepen - Overleden 21 april 2012


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #146 Gepost op: 10 maart 2012, 11:56:27
@ u allemaal. Niks ten nadele van u allemaal. Maar gezien het feit dat het merendeel van jullie met een dienstvoertuig ergens tussen de 160 - 200 km/u rijdt heb je nog veel laast van alle dingen( hobbels gaten en weet ik wat). Kom je boven de 200 km/u en ver daar boven dan veranderd de wereld toch echt wel. Wegen die aardig.vlak waren worden een golfslagbad.
Goed en veilig op hoge snelheid rijden is niet voor iedereen weg gelegd.

Dat zeg ik ook zeker niet, ik probeer alleen aan te geven dat er op de Nederlandse wegen met de juiste spullen en opleiding ook hard gereden kan worden  ;)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #147 Gepost op: 10 maart 2012, 14:59:18
Ik klaag ook niet over de wegen binnen nl. Ik zeg alleen net JEROM dat de wereld sterk veranderdals je snelheden van plus 200 rijdt.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #148 Gepost op: 11 maart 2012, 16:15:07
Is dat dan mogelijk om lange stukken 200 te rijden....???
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #149 Gepost op: 11 maart 2012, 16:53:26
Het kan best wel hoor. Alleen worden lange stukken al snel kort met 200+, maar dat is de bedoeling nou net  O0