Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 182902 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #160 Gepost op: 18 maart 2012, 21:22:29
Warom rijd men in belgie wel met volvo,s.
En wij in nederland maar met een klein aantal ?

Wat versta jij onder een klein aantal ::)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Reactie #161 Gepost op: 18 maart 2012, 23:04:19
Hoezo een klein aantal gezien de nieuwe inrichting van politie NL gaat het waarschijnlijk straks om tegen de 100 voertuigen alleen voor het verkeer.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #162 Gepost op: 18 maart 2012, 23:33:51
Is het niet gewoon handiger om die T6 te laten staan in de nacht en gewoon de D5 gebruiken.  Je rijdt dan 30 km/h langzamer maar voertuigen die 220 rijden halen ook de 250 wel en mischien ook sneller dan heeft zo'n achtervolging geen nut(veiligheid enz).
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


HBm

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 851
  • Overleden, maar niet vergeten
    • "Hulpverleningsforum, een dagelijkse bron voor leering en vermaak"
Reactie #163 Gepost op: 20 maart 2012, 01:58:41
Waarom rijd men in België wel met Volvo's.
En wij in Nederland maar met een klein aantal ?

België heeft dan ook een vele malen groter begrotingsprobleem dan Nederland...
Voorheen helm met twee strepen - Overleden 21 april 2012


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #164 Gepost op: 20 maart 2012, 14:14:22
Is het niet gewoon handiger om die T6 te laten staan in de nacht en gewoon de D5 gebruiken.  Je rijdt dan 30 km/h langzamer maar voertuigen die 220 rijden halen ook de 250 wel en mischien ook sneller dan heeft zo'n achtervolging geen nut(veiligheid enz).

Kan de redenatie niet helemaal volgen.....

T6 rijd op de teller zo'n 270km/u. Hoe sneller hoe beter.... Al kan het natuurlijk altijd nog beter, maar daar is hier al voldoende over gezegd.


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #165 Gepost op: 20 maart 2012, 14:25:27
Hij rijdt toch "maar" 250 km/h ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


De Prins

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 52
Reactie #166 Gepost op: 20 maart 2012, 14:27:52
België heeft dan ook een vele malen groter begrotingsprobleem dan Nederland...

Ja, de aankoop van een 20-tal wagens gaat echt zwaar doorwegen op de begroting...
Nee het grote verschil zit em waarschijnlijk in het feit dat in België een deel van het boetefonds terug naar de zones gaat en ze dat daar kunnen gebruiken.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #167 Gepost op: 20 maart 2012, 21:56:09
Hij rijdt toch "maar" 250 km/h ?

Loopt "gewoon" ouderwets uit de teller!


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
Reactie #168 Gepost op: 21 maart 2012, 00:23:22
Dat doet mij teller ook maar dat wil niet altijd zeggen dat dat klopt

ff voor de duidelijkheid ik rijd geen 250 km/h in nederland ;)
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #169 Gepost op: 21 maart 2012, 21:26:35
Dat doet mij teller ook maar dat wil niet altijd zeggen dat dat klopt

ff voor de duidelijkheid ik rijd geen 250 km/h in nederland ;)

Sommige opmerkingen zijn er om gewoon aan te nemen....... O0 En natuurlijk is er een afwijking tussen de naald en gecorrigeerde snelheid. Maar die is dus boven de 250km/u