Wat ik me afvraag: waarom zijn de nieuwe V70's niet met een handbak uitgerust? Dat rijdt veel fijner en in de praktijk sneller dan zo'n trage Geartronic automaat. Valt (op papier) qua brandstofkosten en aanschafprijs ook nog eens gunstiger uit.
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id1=61628&id2=68262&id3=61627
omdat gepeupel besloten heeft dat een automaat beter is? Net als dat men besloten heeft dat de V70 de beste auto is voor de VP's.
Het is daar ook niet snel goed he Weet nog wel in het begin van de V50 dat er veel gezeur was dat het te klein was en de V70 veel beter was. Nu hebben ze weer een V70 en is het weer niet goed. Ach zal gewoon even wennen zijn en dan komt het wel goed.
Dat is kattepis vergelijken met olifantenzeik. Een V50 is niks anders dan een Ford Focus met een ander embleem. Een V70 is de Ford Mondeo. Als je van een groot model naar een klein model gaat is dat inderdaad ff wennen. Ik stop nu mijn zakje drop in de tas op de achterbank en prop mijn flesje water in het portiervakje, meer ruimte is er niet. Maar gelukkig is de kofferbak zo groot dat er een een-gezinsbank in kan
En nee zolang wij Volvo rijden is het niet goed! Gister een V50 waarvan de boordcomputer met alarmlichten begon te waarschuwen dat een bezoekje aan de garage echt nodig was en vandaag weer (binnen 2 dagen) een V50 aan de kant moeten zetten vanwege ernstige olielekkage. Het is en blijft niet geschikt voor dit werk. Vraag de eerste de beste bouwvakker wat zijn merk gereedschap is, en hij zal 100% zeker geen bosch of black & decker zeggen. En wij rijden met B&D.....
dat zegt genoeg