Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180249 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Met welk voertuig wordt nu de noodhulp gereden door jullie? Of hebben jullie toch nog een 7135+ (ik dacht dat het maar tot 7134 ging hedendaags). Zag vanmorgen wel een V50 staan op de A1, oprit naar de A10 Oost bij een kop-staart aanrijding. Geen idee of dit A-A was of KLPD.

Die kapotte V50', zijn dat D5 motoren van de VP dus?
Of 2.0d / 1.6d. Deze 2 zijn namelijk erg storingsgevoelig. (beide Franse rommel fabricaat.  >:D)


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Die kapotte V50', zijn dat D5 motoren van de VP dus?
Of 2.0d / 1.6d. Deze 2 zijn namelijk erg storingsgevoelig. (beide Franse rommel fabricaat.  >:D)

Ja betreft RSA(ringweg surveillance auto's) met idd D5 motoren.


JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
In GB begrijpen ze het wel:





Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
In GB begrijpen ze het wel:



En op die 2e zie ik volgens mij ook een Volvo op de achtergrond  ;)
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Details  ::)


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
maar die Volvo op de achtergrond is nog een echte Volvo en geen Chinese "koelkast" meuk waar je een kilo sambal bij krijgt om er nog een beetje smaak aan te laten zitten
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Laten we niet vergeten dat het aantal Engelse Volvo's in dienst bij de politie véél groter is als hier in Nederland. Verschil is (veelal) dat die voertuigen ingezet worden als area-vehicle of area-traffic en dus niet als snelle jongens op de linkerbaan. Dit is een tijd zo geweest, totdat men beter spul tegen kwam. Een ander groot verschil is dat men in Engeland niet vast zit aan een landelijke aanbesteding en dat de opbouwers complete voertuigen ''uitlenen'' aan de regio korpsen zodat de werkvloer ze in de praktijk kan testen O0

En ik heb al eerder aangegeven dat ik de V50 geen miskleun van Volvo vind, maar een verkeerde keus van Politie Nederland. Men heeft wederom bezuinigd op de verkeerde dingen en gaat de schuld daarvan (mede) in de schoenen van de leverancier leggen. Men wil iets, maar wil er niet (voldoende) voor investeren....
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Laten we niet vergeten dat het aantal Engelse Volvo's in dienst bij de politie véél groter is als hier in Nederland. Verschil is (veelal) dat die voertuigen ingezet worden als area-vehicle of area-traffic en dus niet als snelle jongens op de linkerbaan. Dit is een tijd zo geweest, totdat men beter spul tegen kwam. Een ander groot verschil is dat men in Engeland niet vast zit aan een landelijke aanbesteding en dat de opbouwers complete voertuigen ''uitlenen'' aan de regio korpsen zodat de werkvloer ze in de praktijk kan testen O0

En ik heb al eerder aangegeven dat ik de V50 geen miskleun van Volvo vind, maar een verkeerde keus van Politie Nederland. Men heeft wederom bezuinigd op de verkeerde dingen en gaat de schuld daarvan (mede) in de schoenen van de leverancier leggen. Men wil iets, maar wil er niet (voldoende) voor investeren....

rechterbaan  ;D ;)


Boogje

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 443
  • Officer of the Dutch American Police Department
    • Dutch American Police Department
Zullen we het in het kader van het toegroeien naar 1 Europa dan als compromis houden op de middenbaan ??  ;) 98uiye
Together we form the rainbow, everyone it's own color, but only together we can shine.  www.dapd.nl


HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Laten we niet vergeten dat het aantal Engelse Volvo's in dienst bij de politie véél groter is als hier in Nederland. Verschil is (veelal) dat die voertuigen ingezet worden als area-vehicle of area-traffic en dus niet als snelle jongens op de linkerbaan. Dit is een tijd zo geweest, totdat men beter spul tegen kwam. Een ander groot verschil is dat men in Engeland niet vast zit aan een landelijke aanbesteding en dat de opbouwers complete voertuigen ''uitlenen'' aan de regio korpsen zodat de werkvloer ze in de praktijk kan testen O0

En ik heb al eerder aangegeven dat ik de V50 geen miskleun van Volvo vind, maar een verkeerde keus van Politie Nederland. Men heeft wederom bezuinigd op de verkeerde dingen en gaat de schuld daarvan (mede) in de schoenen van de leverancier leggen. Men wil iets, maar wil er niet (voldoende) voor investeren....

Klopt, dat gaat per county. Probleem echter met dit systeem is dat voor de agent in de straat soms alleen nog een Ford Fiesta voor noodhulp kan worden betaald. Hier proberen wij in Nederland toch ook daar gelijk waardige voertuigen in te zetten.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.