Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180132 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Ben blij dat ze nog een extra dashboardflitser hebben. Die LP400 geeft toch bij daglicht bar weinig licht.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Maak van dat bar weinig licht maar gewoon rete slechte signalering of geen signalering.
Zou graag het hersenloze figuur willen vragen hoe hij/zij hierop is gekomen. Dit kan je de dienders niet aandoen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Maak van dat bar weinig licht maar gewoon rete slechte signalering of geen signalering.
Zou graag het hersenloze figuur willen vragen hoe hij/zij hierop is gekomen. Dit kan je de dienders niet aandoen.
Die grill flitsers die vallen wel op 098uo. Heb tot nu toe 2 keer de nieuwe KLPD auto gezien (1x rijdend, 1x stilstaand) en beide keren had hij geen signalering aan. En hoewel het er wel futuristisch er uitziet, viel die blauwe lamp op het stokje toch wat meer op als ze gewoon op surveillance waren.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
Hier had toch minimaal de Hänsch Movia SL op moeten zitten. Die is waarschijnlijk toch al ruim in voorraad i.v.m. de wijkvoertuigen en voldoet tenminste wel aan de eisen wensen van de werkvloer. Snap niet welk voordeel vtsPN eruit haalt door deze pit erdoorheen te drukken...


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Maak van dat bar weinig licht maar gewoon rete slechte signalering of geen signalering.
Zou graag het hersenloze figuur willen vragen hoe hij/zij hierop is gekomen. Dit kan je de dienders niet aandoen.

Joh niet aan twijfelen! Daar wordt namelijk heel goed over nagedacht hoor! Daar hebben jij en ik namelijk geen verstand van.   >:D  998765


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
NikonDirk

Helaas post hij geen foto's meer op dit forum, maar je vind er wel enkele fraaie plaatjes van 1 van de nieuwe V70'tigs van RR.

Kun je wel iets roepen over het gebruik van de V70 1200GS?


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Nee, ik kan er nog niks over roepen ik heb er nog niet mee gereden en Mopper ik heb er ook nog niet naast gezeten.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
NikonDirk

Helaas post hij geen foto's meer op dit forum, maar je vind er wel enkele fraaie plaatjes van 1 van de nieuwe V70'tigs van RR.

Kun je wel iets roepen over het gebruik van de V70 1200GS?

Ik moet eerlijk. Ik mis onze oude C320 alleen voor het vermogen dat hij had.


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Ik moet eerlijk. Ik mis onze oude C320 alleen voor het vermogen dat hij had.

Is  die bij jullie al gechipt ? Zal toch wel voldoende  hebben denk ik  inmiddels!

Maar de volvo bevalt verder dus goed. Best positief nieuws uit RR.

En vanuit AA?


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Afgelopen zondag waren er aan het einde van de middag twee ongelukken op de A20 bij Nieuwekerk aan de IJssel. Zag daar ook een nieuwe V70 alleen deze was van Rotterdam-Rijnmond. Ik neem dan aan dat deze van RR zelf is of heeft KLPD 1 van de 4 vast uitgeleend aan RR gezien zij geen noodhulp meer draaien? Zo niet, hoeveel van deze V70's heeft RR dan en sinds wanneer?