Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 180327 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Nee wij hebben 4 Volvo's eigen Volvo. Je kan ze makkelijk herkennen op de kap staat Rotterdam met een parknummer.


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
En vanuit AA?

Wij zitten nog steeds te wachten tot de eerste 2 worden uitgeleverd vanuit Volvo. Dit kan alleen niet heel lang meer duren, men verwacht dat ze eind van deze maand begin augustus zullen worden geleverd. Daarna moeten ze nog worden ingebouwd. Dus reken niet eerder als september dat ze mogen gaan buiten spelen.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Nee wij hebben 4 Volvo's eigen Volvo. Je kan ze makkelijk herkennen op de kap staat Rotterdam met een parknummer.

Ja op deze stond het nummer 77 en dan Rotterdam-Rijnmond, maar het was mij alleen bekend dat de KLPD vier nieuwe Volvo V70 had. Zijn die van RR gelijk aan die van de KLPD?


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Wij zitten nog steeds te wachten tot de eerste 2 worden uitgeleverd vanuit Volvo. Dit kan alleen niet heel lang meer duren, men verwacht dat ze eind van deze maand begin augustus zullen worden geleverd. Daarna moeten ze nog worden ingebouwd. Dus reken niet eerder als september dat ze mogen gaan buiten spelen.

Uhhmmm, de eerste (7133) zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog deze week worden afgeleverd waarna er nog een aantal zaken ingebouwd zullen gaan worden. Wanneer het voertuig daadwerkelijk in dienst zal worden genomen is nog niet duidelijk.
Hierna zullen er drie tegelijk (7131, 7132 en 7134) worden op/ingebouwd waarna de vijfde (7135) en laatste aan het eind van het jaar haar opwachting zal maken. In totaal dus 5 V70's voor AA.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Uhhmmm, de eerste (7133) zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nog deze week worden afgeleverd waarna er nog een aantal zaken ingebouwd zullen gaan worden. Wanneer het voertuig daadwerkelijk in dienst zal worden genomen is nog niet duidelijk.
Hierna zullen er drie tegelijk (7131, 7132 en 7134) worden op/ingebouwd waarna de vijfde (7135) en laatste aan het eind van het jaar haar opwachting zal maken. In totaal dus 5 V70's voor AA.


Klinkt goed, maar V70's? Niet meer de V50's?


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Klinkt goed, maar V70's? Niet meer de V50's?

......... volgens mij heb je eerst nog wat te lezen hier op het forum!

Zou  eerst doen voor dit soort vragen te stellen. Over de V70 als verkeerspolitie auto gaat het bijv. al jaren.

Als je een V70 hebt gezien met 77  op de kap is het Klpd . Daar staat geen regio naam meer bij. RR heeft 4 cijfers als nummer op de kap.


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
......... volgens mij heb je eerst nog wat te lezen hier op het forum!

Zou  eerst doen voor dit soort vragen te stellen. Over de V70 als verkeerspolitie auto gaat het bijv. al jaren.

Als je een V70 hebt gezien met 77  op de kap is het Klpd . Daar staat geen regio naam meer bij. RR heeft 4 cijfers als nummer op de kap.

Snap je reactie niet helemaal, met name je attitude.  Dat de KLPD de V70's had en nu nieuwe heeft was mij wel bekend. Maar dat A-A de V50 vervangt voor de V70 was mij niet bekend. De eerste berichten op het forum gaan ook over de KLPD. Dus bespaar me je stoere praat.


Frank.

  • Hoofdagent
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,170
......... volgens mij heb je eerst nog wat te lezen hier op het forum!

Zou  eerst doen voor dit soort vragen te stellen. Over de V70 als verkeerspolitie auto gaat het bijv. al jaren.

Als je een V70 hebt gezien met 77  op de kap is het Klpd . Daar staat geen regio naam meer bij. RR heeft 4 cijfers als nummer op de kap.
Een ietwat gastvrijere opstelling zal jou en het forum beter staan, denk je niet?


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Nou jongens rustig maar. Ben van het directe.  98uiye  hou meer van eerst lezen en dan vragen.


r1200gs

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,275
Ze kunnen niet tegen de manier van het westen en Noorden lekker direct.   >:D 0098