Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181384 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Laat ik nou net uit het westen komen. Het is de toon die de muziek maakt, laten we het daar maar op houden. Maar ontopic, worden de V70's van A-A gelijk aan die van de KLPD? Dus 6cilinder etc?

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Beste mensen ik ben geen taalfetisjist maar zouden jullie i.p.v. over de KLPD over het KLPD willen spreken ?

De Korps Landelijke Politiediensten is taalkundig niet correct, Het Korps Landelijke Politiediensten daar en tegen wel.
Dank voor de medewerking allemaal.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

7131

• Senior gebruiker
Is  die bij jullie al gechipt ? Zal toch wel voldoende  hebben denk ik  inmiddels!

Maar de volvo bevalt verder dus goed. Best positief nieuws uit RR.

En vanuit AA?

Ik zou graag willen aansluiten met ervaringen uit eerste hand..........................echter is het afleveren van een auto kennelijk een hels karwij en wachten wij sinds vorige week donderdag op onze eerste V70............. :-\

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Laat ik nou net uit het westen komen. Het is de toon die de muziek maakt, laten we het daar maar op houden. Maar ontopic, worden de V70's van A-A gelijk aan die van de KLPD? Dus 6cilinder etc?

Alle Volvo's V70 van de verkeerspolitie en het KLPD worden/zijn V70's D5. D5 - 2.4 liter, 5 cilinder turbomotor voor zien van 158KW/215PK, AWD

Alleen het KLPD heeft 4 Volvo V70 voorzien van een benzinemotor. Dit zijn de bekende/beruchte T6'en. T6 - 3.0 liter, 6 cilinder turbomotor voorzien van 224KW/304PK, AWD

CopVR3

• Senior gebruiker
Laat ik nou net uit het westen komen. Het is de toon die de muziek maakt,

of hoe iemand die toon leest... 998765 98uiye

HGL

• Senior gebruiker
Ik zou graag willen aansluiten met ervaringen uit eerste hand..........................echter is het afleveren van een auto kennelijk een hels karwij en wachten wij sinds vorige week donderdag op onze eerste V70............. :-\

Iets met jullie radio-werkplaats?

HGL

• Senior gebruiker
Alle Volvo's V70 van de verkeerspolitie en het KLPD worden/zijn V70's D5. D5 - 2.4 liter, 5 cilinder turbomotor voor zien van 158KW/215PK, AWD

Alleen het KLPD heeft 4 Volvo V70 voorzien van een benzinemotor. Dit zijn de bekende/beruchte T6'en. T6 - 3.0 liter, 6 cilinder turbomotor voorzien van 224KW/304PK, AWD

Met als toevoeging dat beide types nog gechipt zijn of worden door polestar na aflevering

De D5 overigens geen AWD maar FWD

De T6

Voornamelijk verhoging van vermogen. Topsnelheid verschilt niet veel.

r1200gs

• Senior gebruiker
Sorry hgl die van onze, dus RR , zijn AWD.
Die van het klpd zijn met uitzondering van de voorwiel aangedreven.

HGL

• Senior gebruiker
Oké. Daar is dus wel enige nuance in. Had al gehoord dat er misschien ook D5 AWD zouden komen, deze rijden dus in de noodhulp zullen we maar zeggen....

Qua bochtenwerk heb ik liever een FWD ipv AWD.

Overige ervaringen?

r1200gs

• Senior gebruiker
Het is even wennen maar het stuurt geweldig. Ook gezien de laatste achtervolging.