0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Welke mobilofoon zit er in die nieuwe volvo's van politie haaglanden?
Weet ik niet. De mobi is geschakeld op het GMK-kanaal en wordt via het scherm bediend. Spreekknop zit naast de versnellingspook, netals de spreekknop voor de porto en de hoofdschakelaar voor de tweede accu (verlichting en communicatie?). De porto zelf zit in de middenconsole, volume regelen is console open en aan het knopje draaien. Porto staat op kanaal van bureau verkeer.
Blijkbaar wordt er door de VP hier actief meegelezen, ik krijg meteen een antwoord per mail:"De mobilofoon is een zelfde Motorola zoals in andere voertuigen gebruikt is, het type GM??? De mobilofoon zit weggewerkt in de kofferbak"
Dat zijn géén GM serie mobilofoons (die lijken sprekend erop maar zijn voor het conventionele analoge netwerk) maar MTM800 mobilofoons. Kan ook een MTM700 zijn (die mist de GPS) maar alle GM en MTM mobilofoons hebben dezelfde bedienkop (met wat andere kleur knopjes)
Ik weet niet waarom maar ik heb toch echt het sterke gevoel dat met name vtsPN nog heel veel kan leren van de Amerikanen.Helaas wil en moet men hier altijd weer het wiel opnieuw uitvinden. Kijk gewoon wat ergens goed werkt en of het hierin te passen is eventueel met een kleine aanpassing hier en daar.
Klopt het dat haaglanden er 3 heeft, want de 27-XDN-4 is precies dezelfde al die andere 2?
Ik heb de eerste Amsterdamse V70 gespot, de 55-XDN-4, vanmiddag op de Ringweg Zuid Opvallend, aangezien er grote transparante lamp links achter stond, ik vermoed een Hänsch Comet dual-color o.i.d.