Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 181528 keer)

0 gebruikers (en 24 gasten bekijken dit topic.

7131

• Senior gebruiker
Reactie #370 Gepost op: 9 september 2012, 10:30:46
De Amsterdamse pit op het dak ziet er inderdaad een stuk beter uit, maar het blijft in mijn ogen voorlopig wel veel te weinig.
Ben benieuwd of en wanneer ons lid Aram Mukanay dit voertuig overdag en in de nacht met spoed kan filmen
zodat we een beter beeld krijgen van de daadwerkelijke lichtopbrengst.

Ik ben het met je eens. Helaas hebben zij die er nooit mee werken besloten dat voertuigen in eeen bepaalde categorie (in dit geval dus snelwegsurveillance) het zelfde moeten "smoelen", wat dus betekent dat je niet mag afwijken van het enkele pitje op een stokkie. Het was beter geweest om er twee te plaatsen, links-voor en rechts-achter, al dan niet op een stokkie. Maar ja, zij die er niet mee hoeven te werken hebben een hele dikke vinger in de pap. Ben al lang blij met deze lamp, 1000 x beter zichtbaar als die dubbele sjoelschijf van het KLPD.

7131

• Senior gebruiker
Reactie #371 Gepost op: 9 september 2012, 10:37:50

Wellicht dat er KLPD'ers meelezen.......ik ben opzoek naar het merk en itemnummer danwel de exacte afmetingen van het grijze plastic krat rechts naast de ladekast.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #372 Gepost op: 9 september 2012, 10:46:03
Die kratten bestaan in alle soorten, maten, kleuren en afmetingen, maar grijs is zo'n beetje de meest voorkomende. De krat in kwestie heeft qua breedte en diepte dezelfde afmetingen als een bierkrat.

Ze worden onder andere verkocht door Schaefer : http://www.schaefer-shop.nl/shop/mf-bakken-6220-6170-6120/2,2702,2700,10009365,0,0,TN

7131

• Senior gebruiker
Reactie #373 Gepost op: 9 september 2012, 10:48:55
Die kratten bestaan in alle soorten, maten, kleuren en afmetingen, maar grijs is zo'n beetje de meest voorkomende. De krat in kwestie heeft qua breedte en diepte dezelfde afmetingen als een bierkrat.

Ze worden onder andere verkocht door Schaefer : http://www.schaefer-shop.nl/shop/mf-bakken-6220-6170-6120/2,2702,2700,10009365,0,0,TN

Bedankt voor je reactie, maar dat zijn toch echt niet dezelfde bakken.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #374 Gepost op: 9 september 2012, 11:08:55
Wellicht dat er KLPD'ers meelezen.......ik ben opzoek naar het merk en itemnummer danwel de exacte afmetingen van het grijze plastic krat rechts naast de ladekast.

Het ziet er naar uit dat het KLPD de spulletjes van Pol uit Heteren gebruikt. Zij leveren die kratten in allerlei verschillende maten.

http://epub01.publitas.nl/digitaalbladeren/polheterencatalogus2008/magazine.php?spread=0#/spreadview/466/

(blz. 468)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

7131

• Senior gebruiker
Reactie #375 Gepost op: 9 september 2012, 11:39:49
Het ziet er naar uit dat het KLPD de spulletjes van Pol uit Heteren gebruikt. Zij leveren die kratten in allerlei verschillende maten.

http://epub01.publitas.nl/digitaalbladeren/polheterencatalogus2008/magazine.php?spread=0#/spreadview/466/

(blz. 468)

Dank voor deze tip, nu nog even de maten van de bewuste bak en "were in business" !

gebruiker0401206

• Gast
Reactie #376 Gepost op: 9 september 2012, 12:58:20
Als ik naar de rest van de inbouw kijk (die lades), lijkt me dat een Sortimo inbouw. Ik zou gewoon even met Sortimo bellen (zitten oa in Eindhoven), die kunnen je vast vertellen welke bak het is.

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #377 Gepost op: 9 september 2012, 13:21:25
Tsja, het is maar hoe exact de details moeten overeenkomen. Voor verschillende werkgevers heb ik met die bakken gewerkt en zelfs binnen een werkgever worden verschillende merken/types gebruikt, het is toch allemaal stapelbaar omdat het dezelfde maten heeft. Van buiten kan het er anders uit zien, maar als het dezelfde maten heeft dan zijn het vermoedelijk de details die een rol spelen :)

mrveurope

• HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
Reactie #378 Gepost op: 9 september 2012, 20:56:33

Zo te zien zijn het deze:

http://www.engelslogistiek.nl/producten/logistiek/opslagbakken-en-transportbakken/koffers-kisten.html

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #379 Gepost op: 9 september 2012, 22:51:47
Ik ben het met je eens. Helaas hebben zij die er nooit mee werken besloten dat voertuigen in eeen bepaalde categorie (in dit geval dus snelwegsurveillance) het zelfde moeten "smoelen", wat dus betekent dat je niet mag afwijken van het enkele pitje op een stokkie. Het was beter geweest om er twee te plaatsen, links-voor en rechts-achter, al dan niet op een stokkie. Maar ja, zij die er niet mee hoeven te werken hebben een hele dikke vinger in de pap. Ben al lang blij met deze lamp, 1000 x beter zichtbaar als die dubbele sjoelschijf van het KLPD.

Ik ben het ook volledig met jou eens en een ieder die onze mening deelt. Dit is al een vooruitgang op die dubbele sjoelschijf.
Maar helaas naar de mensen die er mee moeten werken wordt eerder niet dan wel geluisterd en dat is een SCHANDE
en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit.

Als niet gelovige zou ik volgens mij bij aanvang dienst bidden om weer heel huids einde dienst te halen en bij einde dienst een bedankje.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen