Beste r1200gs,
Dat heel veel leden van ons forum er nooit een spoedrit mee zullen rijden ben ik volledig met je eens daar is geen twijfel over.
Dat jij voor voertuigen die jij nadert goed zichtbaar bent twijfel ik ook niet aan.
Waar het Red en met mij vele anderen omgaat is zoals Red al aangeeft.
Hoe goed ben jij zichtbaar als jij als buffervoertuig in fend-off staat op de rijksweg in het geval dat jij een ongeval staat
te beveiligen of voor wat voor andere reden dat jij in fend-off staat.
Ergo zelfs als jij op de vluchtstrook recht achter een voertuig staat met je kofferklep dicht vind ik jullie verlichting zeer zeer slecht.
Want meer dan een veredelde hockeypuk die wat licht uitstraalt als hij aanstaat is het namelijk niet.
En wat dat aangaat is het voor mijn gevoel wachten op het 1e de beste ongeval dat er een auto in jullie zijkant van de Volvo klapt.
En wat dat aangaat kan je beter in de oude Volvo rijden met de zogeheten Pamela set-up want daar ben je op zeker op
grote afstand zichtbaar mee. Voor wie niet weet wat de Pamela set-up is zie onderstaand filmpje vanaf 00:56.
Lifeliner 2+Spoed transport naar EMC RotterdamHet is dat ik niet van gokken hou maar voor mijn gevoel ben ik met mijn auto nog beter zichtbaar dan jullie met je Volvo.
Het enige wat ik nog niet heb is striping anders zou ik nog beter opvallen want bij mij telt beter te zichtbaar dan te onzichtbaar.
Het gaat tenslotte wel om de veiligheid van jou en je collega's.