Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding

Auteur Topic: Informatie over verkeerspolitie voertuigen, wensen/eisen & aanbesteding  (gelezen 182269 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #500 Gepost op: 6 januari 2013, 23:26:08
De Vereniging Tot Sabotage Politie Nederland heeft al heel wat "wijsheid" getoond tot nu toe.
Eén manier om weer terug te keren bij Honac en zijn producten is door bewust een minder zichtbare lamp van Federal Signal/VAMA te kiezen waar niemand tevreden over is, de wijzende vinger naar TM-CS "Ja maar die lamp daar is NIEMAND blij mee, we kopen niet meer bij jullie" en vervolgens weer voor vele nullen voor de komma in Apeldoorn bijvoorbeeld 2-kleurige Movia's te kopen die Honac zelf uit Duitsland betrekt. Ik zou zo niet direct een Whelen pit weten die én 2-kleurig is én getest, jij wel Ruud?

Die is er ook niet, en daarom laten ze er speciaal een maken bij Whelen. Mooi he.


Gast

  • Gast
Reactie #501 Gepost op: 6 januari 2013, 23:27:04
Als je dat laatste dan leest, weet je meteen weer welke belangen er spelen  998765 e050 :-X

TM-CS is samengegaan/overgenomen/gepartnerd met Marelko, in de Kodé groep meen ik, wellicht dat de webdesigner andere prio's had  8)

Die is er ook niet, en daarom laten ze er speciaal een maken bij Whelen. Mooi he.
Dat zal wel lokaal bij HONAC zijn want ik denk niet, geheel op eigen ingeving, dat Whelen geïnteresseerd zal zijn om voor zo'n klein pokkelandje voor die paar pitjes aan afzet een heel nieuw product te maken, of zal aanpassen aan die ridicule regels in dat kleine pokkelandje daar aan de overkant van de plas.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #502 Gepost op: 7 januari 2013, 14:37:28
Via Woodway, of aangepast Whelen product met eigen componenten erin. Whelen zelf gaat echt geen product voor enkel de NL markt maken, zijn we te klein voor.


7131

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,053
Reactie #503 Gepost op: 7 januari 2013, 15:43:41
Via Woodway, of aangepast Whelen product met eigen componenten erin. Whelen zelf gaat echt geen product voor enkel de NL markt maken, zijn we te klein voor.

Kwee niet. Het eerste proef-exemplaar schijnt bij de VtsPN te liggen om.....................ja, waarom eigenlijk ? Om te "testen" ? Wat er dan aan getest moet worden mag "joost" weten, en waarom de VtsPN dat dan gaat doen begrijp ik al helemaal niet. En idd, ik heb 0 vertrouwen in de test-capaciteiten van de VtsPN (Die zal waarschijnlijk ook die geweldige lamp "getest" hebben die we nu gebruiken) getuigen de misstappen die ze op dit gebied al hebben gemaakt. Hopenlijk vragen ze nu wel een keer om brede input van de eind-gebruikers, en laten ze het niet afhangen van het oordeel van een enkele eenheid (de landelijke) want ook daar hebben ze de onhebbelijke neiging om die besluitvorming te laten doen door ballpoint-chauffeurs ipv de werkvloer. En die ballpoint-chauffeur(s) hebben in het (recente) verleden blijk gegeven van weinig verstand van zaken. Enfin. Ik heb wel vertrouwen in het feit dat men bij Honac weet/snapt wat we nodig hebben, zodat er nu een goed zichtbaar product op de voertuigen gaat komen.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #504 Gepost op: 7 januari 2013, 23:21:23
Wanneer maakt Honac eens haast met het laten keuren van de dual color LFL balk van Whelen. Gewoon die op de volvo's schroeven, ben je van al het gezeik af. Balken zaten ook op de V70 en V50's van Verkeerspolitie van Zeeland, prima plat in vergelijking met de Vista's :)


HAPRPAA

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 454
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #505 Gepost op: 30 januari 2013, 19:10:13
Weet iemand trouwens hoeveel kilo de dienstdoende V70 kant en klaar weegt? Dus inclusief bepantsering en overige uitrusting?

Zag dat hij leeg bijna 1700 kilo weegt.


Gast

  • Gast
Reactie #506 Gepost op: 30 januari 2013, 21:08:59
Wanneer maakt Honac eens haast met het laten keuren van de dual color LFL balk van Whelen.

Dat gaat niet gebeuren. Het lichtbeeld en de spreiding wat uit zo'n gecombineerde blauw/oranje LED unit komt zou niet voldoende zijn voor de Klasse2 keuring.
Dat is ook één van de redenen waarom in de Freedom een ander lensje over de blauwe LED's zit dan over de oranje LED's.
Geweldig, die K2 eisen, Go Nederland Go met je regeltjes...


HGL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 660
Reactie #507 Gepost op: 30 januari 2013, 22:00:57
Weet iemand trouwens hoeveel kilo de dienstdoende V70 kant en klaar weegt? Dus inclusief bepantsering en overige uitrusting?

Zag dat hij leeg bijna 1700 kilo weegt.

Bij volle tank, 2 dienders en 2 tassen zit hij aan maximum....... dus rijklaar meer dan 2100kg


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #508 Gepost op: 31 januari 2013, 07:53:00
2100kg =======> belachelijk zwaar!


of is deze reactie op de verkeerde pagina?  ;D hihihihihihi
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


TDMdR

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 942
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #509 Gepost op: 31 januari 2013, 08:35:25
2100kg =======> belachelijk zwaar!


of is deze reactie op de verkeerde pagina?  ;D hihihihihihi

Bedoel je nou dat de gemiddelde diender wel wat mag afvallen  >:D


Even serieus:
VW Touran 2.0 TDI DSG: 1503 kg
Volvo V70 D5 AWD: 1670 kg

Van beiden het leeg gewicht. Scheelt dus maar 167 kg. Tel daar nog wat op voor op- en inbouw en je zal inderdaad rond de 2000 kg uitkomen. Maar dat zal bij iedere moderne auto hetzelfde zijn. De in de poll populaire A6 3.0 TDI weegt bv 1900 kg leeg...