0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
De Vereniging Tot Sabotage Politie Nederland heeft al heel wat "wijsheid" getoond tot nu toe.Eén manier om weer terug te keren bij Honac en zijn producten is door bewust een minder zichtbare lamp van Federal Signal/VAMA te kiezen waar niemand tevreden over is, de wijzende vinger naar TM-CS "Ja maar die lamp daar is NIEMAND blij mee, we kopen niet meer bij jullie" en vervolgens weer voor vele nullen voor de komma in Apeldoorn bijvoorbeeld 2-kleurige Movia's te kopen die Honac zelf uit Duitsland betrekt. Ik zou zo niet direct een Whelen pit weten die én 2-kleurig is én getest, jij wel Ruud?
Als je dat laatste dan leest, weet je meteen weer welke belangen er spelen
Die is er ook niet, en daarom laten ze er speciaal een maken bij Whelen. Mooi he.
Via Woodway, of aangepast Whelen product met eigen componenten erin. Whelen zelf gaat echt geen product voor enkel de NL markt maken, zijn we te klein voor.
Wanneer maakt Honac eens haast met het laten keuren van de dual color LFL balk van Whelen.
Weet iemand trouwens hoeveel kilo de dienstdoende V70 kant en klaar weegt? Dus inclusief bepantsering en overige uitrusting? Zag dat hij leeg bijna 1700 kilo weegt.
2100kg =======> belachelijk zwaar!of is deze reactie op de verkeerde pagina? hihihihihihi