Containers

Auteur Topic: Containers  (gelezen 112392 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #120 Gepost op: 30 november 2005, 19:34:41
dus een regio voertuig.. aangeschaft door de regionale brandweer zuid oost noord brabant?

een regio voertuig hoeft niet altijd door BZK aangeschaft te zijn,als er in de regio een bepaald voertuig nodig is kunnen ze deze gezamenlijk kopen dit komt meer voor dus is en blijft het gewoon een regio wagen,in de volksmond wordt altijd uitgegaan van regio wagens zijn van BZK maar dat hoeft niet perse
ondanks dat er in onze regio een ontsmettingsunit van BZK komt te staan was er ook behoefte om in de regio een ontsmettingscontainer kleinere uitvoering gaspakkenteam deze wordt gezamenlijk aangekocht door de regional hulpverleningsdienst dus geen BZK
groeten,
rinus

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #121 Gepost op: 30 november 2005, 20:26:11
dat bedoel ik... regio en BZK staan los van elkaar... maar omdat over het algemeen in elke regio's DAFjes van BZK staan... en daar in ZO noord brabant niet?

Robinh

• Senior gebruiker
Reactie #122 Gepost op: 30 november 2005, 20:27:40
Hier rijdt ook wel een mercedes van de BZK :-\
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #123 Gepost op: 30 november 2005, 20:30:04
Hier rijdt ook wel een mercedes van de BZK :-\
In Utrecht ook,op het hoofdkantoor van de BRUL staat een Mercedes Actross van het BZK  ;)

RalfW

• Senior gebruiker
Reactie #124 Gepost op: 30 november 2005, 20:32:02
ik vind het maar vaag.. waarom word in sommige regio's nieuwe wagens van BZK neer gezet? en de oude dafjes vervangen? en niet overal? of heeft dat te maken met verspreiding van de voertuigen? of zwaardere containers?

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #125 Gepost op: 30 november 2005, 20:55:30
ik vind het maar vaag.. waarom word in sommige regio's nieuwe wagens van BZK neer gezet? en de oude dafjes vervangen? en niet overal? of heeft dat te maken met verspreiding van de voertuigen? of zwaardere containers?

Heren dit heeft allemaal te maken met de toekomstige herindeling de z.g.n veiligheidsregio's
Als deze regio's ingedeelt zijn en het materieel is ook verplaatst wordt er gekeken of er wel nieuw bij moet komen want misschien hebben ze wel teveel
groeten,
rinus

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #126 Gepost op: 30 november 2005, 20:59:57
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #127 Gepost op: 1 december 2005, 20:34:43
Nou we zullen nu maar weer eens een mooie wissellaadbak op deze topic plaatsen want er is inmiddels genoeg gediscuseerd over alles en nog wat
hier nog een mooie adembescherming container
groeten,
rinus

m.j.oosthoek

• Gast
Reactie #128 Gepost op: 3 december 2005, 20:57:55
hierbij ook een mooie oefencontainer Brandsimulatie
Naderer brandsimulations
groeten,
rinus

mad marv

• Senior gebruiker