Mijn verpleegkundige Diploma kwijt HELP wat moet ik doen!!!

Auteur Topic: Mijn verpleegkundige Diploma kwijt HELP wat moet ik doen!!!  (gelezen 23611 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Vpk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Gepost op: 28 februari 2012, 17:22:00
Ik heb een droombaan aangeboden gekregen Maar helaas al 2 jaar mijn Diploma kwijt zo zorgvuldig opgeborgen nergens meer te vinden.
Hele huis al heel wat keren binnenste buiten gekeerd.  e050
Inservice opleiding gedaan in het MCA Die bestaat niet meer is foreest scool geworden Die kunnen niks voor mij betekenen
BIG aangeschreven en gemeld dat mijn diploma weg is Maar ook die kunnen niks voor mij betekenen
Weet iemand nog wat ik kan proberen want daar gaat mijn droombaan
Ik MOET mijn diploma laten zien
Het probleem is dat ik in 1987 aan de opleiding begon dus dat maakt t zoeken moeilijker. 1991 gediplomeerd

 98uiye 98uiye Wie heeft een tip dat ik weer een diploma of rechtsgeldig document kan krijgen zodat ik toch aan mijn droombaan kan begonnen

#nt




750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2012, 17:30:46
Als je bij eerdere werkgevers ook je diploma hebt overlegd heeft er mogelijk één een kopie.
Mogelijk dat ze bij personeelszaken ook weten waar je dit kunt navragen of bij de vakbond.


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2012, 18:50:55
Het opleidingsinstituut dat jouw voormalige opleiding heeft overgenomen heeft die geen archieven meer?

Verklaring van de laatste werkgever, of een bewijs van de afdeling personeelszaken( laatste werkgever ) dienen ook copy te hebben van je diploma's.

Sterkte en laat iets weten. Gijs
Bij instappen begint de inzet.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2012, 19:22:20
Bij personeelzaken blijft een dossier over het algemeen 10 jaar bewaard. Dus als je daar je diploma ooit hebt ingeleverd (kopie) is het niet al te lastig om weer een kopie op te vragen.

Succes!!
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Jim

  • Ambulanceverpleegkundige & anesthesiemedewerker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 647
  • When in doubt, knock'em out
Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2012, 19:41:36
Zolang het geen gewaarmerkte kopie hoeft te zijn..
CHAOS: Chief Has Arrived On Scene Waar cyanose is, is leven; nog heel even!


Vpk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2012, 22:22:34
Helaas nergens een kopie. Heb mijn dossier waar echt alles inzit tot aan mijn sollicitatiebrief aan toe maar geen kopie van mijn diploma,
MCA is t enige ziekenhuis waar ik 16 jaar geleden gewerkt heb. Foreestscool moet de dossiers overgenomen hebben maar nemen weinig tot geen moeite zeggen gewoon te lang geleden hebben geen gegevens meer want t is inmiddels 21 jaar geleden dat k mijn diploma haalde
Kan de vakbond vragen
Inmiddels werk ik weer in t MCA maar dat is gelukt met alleen mijn  big registratie en mijn oude dossier dat ik daar gewerkt heb

Bedankt dat jullie mee denken Ik hoop zo toch een nieuw rechts geldt document ergens kan regelen :)


ir. Auditor

  • Ingenieur die nog geen band kan plakken.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,655
  • Do one thing every day that scares you (M Schmich)
Reactie #6 Gepost op: 28 februari 2012, 23:12:20
Even contact opnemen met DUO,

zij zorgen immers ook voor de accreditatie van diploma's in NL
http://www.ib-groep.nl/particulieren/diplomas/diplomas.asp


Vpk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #7 Gepost op: 29 februari 2012, 12:24:53
Bedankt Ik ga meteen het formulier opsturen. Hopen dat het lukt Ik hou jullie op de hoogte
Denk dat dit mijn laatste optie is


Vpk

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 15
Reactie #8 Gepost op: 4 maart 2012, 18:52:22
DUO niet gelukt Wie weet nog een oplossing DUO zegt bij mijn onderwijsinstelling vragen maar die bestaat niet meer.
Wat nu HELP HELP Het kan toch niet zo zijn dat mijn NIEUWE BAAN NIET doorgaat.


750_Katana

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 332
Reactie #9 Gepost op: 4 maart 2012, 19:13:04
Het kan toch WEL zo zijn dat jouw NIEUWE BAAN NIET doorgaat. Realistisch gezien dan.
Maar probeer eens bij het ministerie van volksgezondheid en/of onderwijs(of hoe ze tegenwoordig heten), die zullen toch wel weten hoe en waar er diploma's geregistreerd worden? Hoop ik dan maar.
Had je de vakbond nog geprobeerd?