Mijn verpleegkundige Diploma kwijt HELP wat moet ik doen!!!

Auteur Topic: Mijn verpleegkundige Diploma kwijt HELP wat moet ik doen!!!  (gelezen 23853 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #10 Gepost op: 4 maart 2012, 21:44:19
Bedankt voor je reactie Paul
Vakbond ga ik morgen proberen en die andere optie's die je zei.
En ik weet inderdaad dat ze me kunnen weigeren zonder diploma. Maar ik wil t gewoon niet weten ;)

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 4 maart 2012, 22:17:09
Ik was nog even wezen kijken op de site van DUO en daar kwam ik het volgende tegen.
Citaat
Neem dan contact op met de school waar u examen hebt gedaan of met de afdeling onderwijszaken van de gemeente waar u de opleiding hebt gevolgd.
Misschien ook wel een goeie optie.

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #12 Gepost op: 4 maart 2012, 23:13:10
Helaas nergens een kopie. Heb mijn dossier waar echt alles inzit tot aan mijn sollicitatiebrief aan toe maar geen kopie van mijn diploma,
MCA is t enige ziekenhuis waar ik 16 jaar geleden gewerkt heb. Foreestscool moet de dossiers overgenomen hebben maar nemen weinig tot geen moeite zeggen gewoon te lang geleden hebben geen gegevens meer want t is inmiddels 21 jaar geleden dat k mijn diploma haalde
Kan de vakbond vragen
Inmiddels werk ik weer in t MCA maar dat is gelukt met alleen mijn  big registratie en mijn oude dossier dat ik daar gewerkt heb

Bedankt dat jullie mee denken Ik hoop zo toch een nieuw rechts geldt document ergens kan regelen :)

Kan het BIG register je niet verder helpen ?

En anders het ministerie van onderwijs. Het lijkt mij dat als een opleiding opgeheven word, er geregistreerd wordt waar het archief naar toe gaat.
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #13 Gepost op: 5 maart 2012, 14:37:18
Bedankt voor je reactie :)
BIG zei schriftelijk mij niet te kunnen helpen, Ministerie van Onderwijs ga ik vragen
Dienst Uitvoering Onderwijs kan niks voor mij betekenen

pleegje

• verpleegkundige
  • Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #14 Gepost op: 5 maart 2012, 21:47:07
Beste Vpk,

Tegenwoordig worden diploma's afgegeven door kenniscentrum beroepsonderwijs calibris. Misschien kun je eens met hen contact opnemen of zij jou verder kunnen helpen. Als het goed is moet er ergens een gewaarmerkt copie bewaard worden. Anders eventueel contact leggen met de bond

Hoop dat je er iets aan hebt.

Succes!!

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #15 Gepost op: 6 maart 2012, 21:15:35
Bedankt Pleegje ga dit ook proberen
Wat super dat iedereen met mij mee denkt dat verzacht de ellende wel een beetje dat er tips binnen komen want begin zo'n beetje wanhopig te worden.

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #16 Gepost op: 1 april 2012, 08:50:51
Helaas Calibris ook niet gelukt.
Ben inmiddels vanaf juni 2011 bezig voor een vervangend rechts geldig document of kopie maar niks Om wanhopig van te worden
Zou 1 maart beginnen met mijn nieuwe baan inmiddels 1 april geen stap verder
Is er nog iemand die mij kan helpen?? Please
Of is er iemand die hetzelfde heeft mee gemaakt en wel een rechtsgeldig document heeft weten te krijgen.
Graag zou ik horen hoe je dit voor elkaar heb gekregen.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • Ambulanceverpleegkundige
Reactie #17 Gepost op: 2 april 2012, 21:27:34
Ik zou nogmaals de onderwijsinstelling te benaderen die momenteel de scholingsdossiers en diplomauitgifte beheert van jouw voormalige opleidingsschool. Hebben ze er geen zin in om t op te zoeken dan zou ik een advocaat zoeken die hen sommeert dit wel te gaan doen.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

Vpk

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #18 Gepost op: 3 april 2012, 15:12:57
Bedankt voor je reactie
Heb zelf de druk al wat meer opgevoerd bij de onderwijs instelling die het overgenomen heeft. Want helaas bestaat de inservice opleiding niet meer.
En Foreest Medical Scool zegt dat ze geen bewaar plicht hebben. En dit heb ik nagevraagd en klopt na 5 jaar hoeft dit niet meer.
Maar ik heb mijn rechtsbijstand opdracht gegeven om bij DUO en Foreest de druk op te voeren
Dus fingers crossed

Vider

• NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 4 april 2012, 12:38:30
Ik hoop voor je dat het lukt.
Gekke vraag misschien, wellicht ministerie van onderwijs bellen/faxen/mailen/postduif?

Ik ben benieuwd (en hoop) uiteraard dat het lukt.
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw