Kraken C2000

Auteur Topic: Kraken C2000  (gelezen 117486 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #110 Gepost op: 7 maart 2005, 08:34:23
Tik het maar is in bij google. Overal wordt het bijna geheel ontbreken -en dus te verwaarlozen- van het memory effect bejubeld van de Nimh's. Natuurlijk mogen jullie van mij batterijen af en toe op ouderwetse manier (het kan geen kwaad) -net al vreuger- leegtrekken. Maar niet helemaal, zelfs niet de Nicads. Ik werk heel veel met oplaadbare batterijen, voor het in-Ear monitor systeem, portofoons (TK3101) en de draadloze microfoons. Ik heb altijd zo'n 40 Nimhids 9 volt batterijtjes in gebruik. De kenwoods hebben nog nicads. Die moet je af en toe leeg trekken en meteen weer opladen. Een van mijn mac chargers heeft een kapotte batterij juist door dat hij helemaal leeg getrokken is geweest door dat hij aan is blijven staan. Ik heb dat vriezer verhaal eindeloos herhaalt op vele manieren maar een kapotte batterij blijft echt stuk.

Hier is een goed stukje, geschreven door iemand die er verstand van heeft, daar staat alles in:

zin en onzin over oplaadbare batterijen

Henk


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #111 Gepost op: 7 maart 2005, 15:57:35
Ik heb dat vriezer verhaal eindeloos herhaalt op vele manieren maar een kapotte batterij blijft echt stuk.

Kapot = kapot, daar verander je inderdaad weinig aan  ;)

Groeten, Peter.


%$,,hyqrs

  • Gast
Reactie #112 Gepost op: 7 maart 2005, 16:07:13
Waar ging het hier ook alweer over !!!!!!!!!
Het lijkt wel kraken van batterijen


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #113 Gepost op: 7 maart 2005, 17:56:15
mischien niet de juiste plaats, maar hebben jullie al problemen gehad met de laders, deze zijn intilligent en ontladen regelmatig en gaan dan weer laden,(levensduur van de accu) heb je de porto nu in de ontlaad cyclus nodig, zit je met een bijna lege porto.

aan dit probleem wordt momenteel gewerkt, maar voorzover bekend is de oplossing er nog niet.

%$,,hyqrs, Je scheldt maar tegen zwaailampmaker met je !!@$%^&&**!! duizend bommen en granaten!

Henk


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #114 Gepost op: 7 maart 2005, 18:21:32
Waarom inshemelsnaam zo'n nickname?
%$,,hyqrs,
Arts  www.alphalog.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #115 Gepost op: 7 maart 2005, 19:06:42
Waarom inshemelsnaam zo'n nickname?
%$,,hyqrs,

Daar hebben ze de PM voor uitgevonden. Uitermate handig.  ;)


Ierlandfan

  • Gast
Reactie #116 Gepost op: 8 maart 2005, 13:25:23
Ff ontopic graag, dit heeft niet zoveel te maken met c2000 en kraken terwijl ik toch heel creatief kan zijn in dat soort dingen.

Ik kwam gister nog wat leuks tegen:

Het GMS netwerk heeft de IMSI catcher.
(International Mobile Subscriber Identifyer
..zeg maar je simkaart)
Kortweg is dat een nep-steunzender die ervoor zorgt dat alle GSM's in de buurt zich bij hem aanmelden. Dit ding kan ook spelen als gateway (en de encryptie uitzetten) waardoor de gesprekken kunnen worden gevolgd. GSM is one-way authenticatie en vertrouwd gewoon elke steunzender en meld zich netjes aan ongeacht of deze nu goed of kwaadwillend is.

De ITSI catcher
(International Tetra Subscriber Identifyer)
(die nog niet bestaat) zou kunnen werken maar ik weet niet precies hoe c2000 authenticatie word gedaan. Ik geloof dat de partij die authorisatie aanvraagt (meestal de handset) bepaalt of het one-way is of mutual.

Bij GSM moet de Catcher zichzelf wel inloggen in het netwerk. Bij c2000 is daar een andere oplossing voor te vinden.

Verder heb ik een andere vraag: werkt de c2000 apparatuur met SIM-kaarten of niet?


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #117 Gepost op: 8 maart 2005, 13:29:17
Ff ontopic graag, dit heeft niet zoveel te maken met c2000 en kraken terwijl ik toch heel creatief kan zijn in dat soort dingen.

Ik kwam gister nog wat leuks tegen:

Het GMS netwerk heeft de IMSI catcher.
Kortweg is dat een nep-steunzender die ervoor zorgt dat alle GSM's in de buurt zich bij hem aanmelden. Dit ding kan ook spelen als gateway (en de encryptie uitzetten) waardoor de gesprekken kunnen worden gevolgd. GSM is one-way authenticatie en vertrouwd gewoon elke steunzender en meld zich netjes aan ongeacht of deze nu goed of kwaadwillend is.

De ITSI catcher (die nog niet bestaat) zou kunnen werken maar ik weet niet precies hoe c2000 authenticatie word gedaan. Ik geloof dat de partij die authorisatie aanvraagt (meestal de handset) bepaalt of het one-way is of mutual.

Bij GSM moet de Catcher zichzelf wel inloggen in het netwerk. Bij c2000 is daar een andere oplossing voor te vinden.

Is dat niet de techniek om in een bioscoop alle telefoontjes onbruikbaar te maken?
Arts  www.alphalog.nl


Mario H.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 223
  • Communicatie is de sleutel tot contact.
Reactie #118 Gepost op: 16 maart 2005, 00:26:11
Ff ontopic graag, dit heeft niet zoveel te maken met c2000 en kraken terwijl ik toch heel creatief kan zijn in dat soort dingen.

Ik kwam gister nog wat leuks tegen:

Het GMS netwerk heeft de IMSI catcher.
(International Mobile Subscriber Identifyer
..zeg maar je simkaart)
Kortweg is dat een nep-steunzender die ervoor zorgt dat alle GSM's in de buurt zich bij hem aanmelden. Dit ding kan ook spelen als gateway (en de encryptie uitzetten) waardoor de gesprekken kunnen worden gevolgd. GSM is one-way authenticatie en vertrouwd gewoon elke steunzender en meld zich netjes aan ongeacht of deze nu goed of kwaadwillend is.

De ITSI catcher
(International Tetra Subscriber Identifyer)
(die nog niet bestaat) zou kunnen werken maar ik weet niet precies hoe c2000 authenticatie word gedaan. Ik geloof dat de partij die authorisatie aanvraagt (meestal de handset) bepaalt of het one-way is of mutual.

Bij GSM moet de Catcher zichzelf wel inloggen in het netwerk. Bij c2000 is daar een andere oplossing voor te vinden.

Verder heb ik een andere vraag: werkt de c2000 apparatuur met SIM-kaarten of niet?

Als het zo makkelijk is als jij schrijft dan was het C2000 systeem al gekraakt.... Ik denk dat je jezelf eens iets dieper in de tetra materie moet verdiepen....

/\/\ario


Ierlandfan

  • Gast
Reactie #119 Gepost op: 16 maart 2005, 01:41:43
De pdfjes van tetra op etsi staan al zo ongeveer op mijn computer  8)  Hele interessante info, vooral de TT mode