Kraken C2000

Auteur Topic: Kraken C2000  (gelezen 117437 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #90 Gepost op: 4 maart 2005, 01:16:35
Peter, beetje humor tussendoor: Je alias danwel naamgenoot regisseerde en werkte mee aan verschillende bondfilms  8)

Nee, echt waar?  ;D

Groeten, Peter.


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #91 Gepost op: 6 maart 2005, 11:13:24

Traditioneel een nieuw idee: Ruilen! (Ik ga een 101 manieren om c2000 mee te luisteren boek schrijven..haha)
Elke kazerne heeft c2000 porto's...loop naar binnen, hangt van je lef en je creativiteit af :-) en ruil je bananenrepubliek (niet of wel werkende) porto (met nieuw zwarte markt c2000 look-a-like frontje) om tegen een prachtige werkende c2000 (reserve) porto onder het motto "mag ik even.....?"


Geloof me: die dingen staan achter slot en grendel, ik heb het gezien. En wie er naar binnen gaat, wordt geregistreerd. En dan nog: die porto's zenden een signaal uit, en kunnen derhalve geblokkeerd worden...
Arts  www.alphalog.nl


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #92 Gepost op: 6 maart 2005, 13:02:05
Geloof me: die dingen staan achter slot en grendel...


Nee, echt waar?  

Henk


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #93 Gepost op: 6 maart 2005, 14:49:34
Geloof me: die dingen staan achter slot en grendel, ik heb het gezien. En wie er naar binnen gaat, wordt geregistreerd. En dan nog: die porto's zenden een signaal uit, en kunnen derhalve geblokkeerd worden...

dan kom je van een koude kermis thuis, de meeste kazernes hebben de voertuigporto's gewoon in het voertuig staan, niks achter slot en grendel, een van de stomste dingen die je kan doen, je verliest onnodig tijd om je porto op te halen(welke dwaas heeft dit bedacht).

dus kazerne open, eerste voertuig er uit, de rest staat onbeheerd als er nog geen opvolging is, dus!!!

en wie registreert ???, als er niemand binnen is ;D
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #94 Gepost op: 6 maart 2005, 14:52:21
dan kom je van een koude kermis thuis, de meeste kazernes hebben de voertuigporto's gewoon in het voertuig staan, niks achter slot en grendel, een van de stomste dingen die je kan doen, je verliest onnodig tijd om je porto op te halen(welke dwaas heeft dit bedacht).

dus kazerne open, eerste voertuig er uit, de rest staat onbeheerd als er nog geen opvolging is, dus!!!

en wie registreert ???, als er niemand binnen is ;D
registreren kost ook tijd met een uitruk  ;D ;D


Delta

  • AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,443
  • Arts
Reactie #95 Gepost op: 6 maart 2005, 16:24:33
dan kom je van een koude kermis thuis, de meeste kazernes hebben de voertuigporto's gewoon in het voertuig staan, niks achter slot en grendel, een van de stomste dingen die je kan doen, je verliest onnodig tijd om je porto op te halen(welke dwaas heeft dit bedacht).

dus kazerne open, eerste voertuig er uit, de rest staat onbeheerd als er nog geen opvolging is, dus!!!

en wie registreert ???, als er niemand binnen is ;D

De magneetsleutel die je bij de deur moet houden om de deur naar de portofoonkamer/materiaalkamer/Ambu-post moet houden om de deur uberhaupt open te krijgen.
En die porto's pak je als je dienst begint, en zet je na de dienst terug in de lader... in een afgesloten kamer.  ;)
Arts  www.alphalog.nl


Target77

  • Gast
Reactie #96 Gepost op: 6 maart 2005, 16:53:14
De magneetsleutel die je bij de deur moet houden om de deur naar de portofoonkamer/materiaalkamer/Ambu-post moet houden om de deur uberhaupt open te krijgen.
En die porto's pak je als je dienst begint, en zet je na de dienst terug in de lader... in een afgesloten kamer.  ;)

Klinkt dus heel leuk...maar gaat dus niet op voor een gemiddelde brandweerkazerne  ;)


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #97 Gepost op: 6 maart 2005, 16:57:15
De magneetsleutel die je bij de deur moet houden om de deur naar de portofoonkamer/materiaalkamer/Ambu-post moet houden om de deur uberhaupt open te krijgen.
En die porto's pak je als je dienst begint, en zet je na de dienst terug in de lader... in een afgesloten kamer.  ;)

bij de meeste kazernes begint de dienst pas bij de uitruk, en dan heb je gewoon geen tijd voor die onzin ;D
Nemo me impune lacessit


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #98 Gepost op: 6 maart 2005, 16:57:24
De magneetsleutel die je bij de deur moet houden om de deur naar de portofoonkamer/materiaalkamer/Ambu-post moet houden om de deur uberhaupt open te krijgen.
En die porto's pak je als je dienst begint, en zet je na de dienst terug in de lader... in een afgesloten kamer.  ;)
veels te omslachtig,gewoon de porto,s in de voertuigen laten,daar laden ze ook op


zwaailampmaker

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 976
  • R & D- OGS
Reactie #99 Gepost op: 6 maart 2005, 17:01:48
veels te omslachtig,gewoon de porto,s in de voertuigen laten,daar laden ze ook op

mischien niet de juiste plaats, maar hebben jullie al problemen gehad met de laders, deze zijn intilligent en ontladen regelmatig en gaan dan weer laden,(levensduur van de accu) heb je de porto nu in de ontlaad cyclus nodig, zit je met een bijna lege porto.

aan dit probleem wordt momenteel gewerkt, maar voorzover bekend is de oplossing er nog niet.
Nemo me impune lacessit