Problemen, zoals?
Groeten, Peter.
gewoon niet bereikbaar zijn!
KLPD heeft tegenwoordig meerdere diciplines, niet alleen de voertuigen langs de wegen, in de luch en op het water die allen op 1 kanaal zaten en daar ook nog wel eens problemen hadden, bijv. steunzenders die al een paar dagen uit stonden, dit is nu ondervangen.
echter de spraak waar iedereen zo over roemt laat regelmatig te wensen over, totaal niet verstaanbaar of door dat het gesprek gebroken overkomt, of dat men simpelweg te hard in de microfoon ''schreeuwd'', dit laatste is natuurlijk heel makkelijk op te lossen, het eerste schijnt toch met een te dun netwerk te maken te hebben of teveel gesprekken tegelijk, dit is hoe het mij wordt uitgelegd er zijn ongetwijfeld mensen die dit nader kunnen verklaren, de constatering is er.
wederom voor de duidelijkheid, ik zit hier niet om het systeem af te kraken, we hebben behoefte aan een goed systeem, het geld wat er voor betaald is en nog steeds wordt mag aangeven dat het een erg goed systeem zou moeten zijn, de verwachtingen waren heel hoog.
het effect wat de laatste jaren is ontstaan is dat er zoveel over C2000 ''gezeikt'' is voor dat ook maar iemand er mee heeft kunnen werken, de negatieve punten van het analoog (vaak ten onrechte) extra belicht zijn dat er nu een sfeer is ontstaan van het is al gauw goed, we moeten eens ophouden met dat negatieve gezeur en eens gewoon gaan afwachten wat er gebeurd.
critisch blijven mag, kunnen we mits goed aangepakt/opgepakt nog wat mee doen, ben echter bang dat er slecht tot nauwelijks geluisterd wordt en het is nog steeds een prestige opjekt, maar dat het 1 van de projekten is dat in ons nederlands welbekende rijtje hoort zijn vele het al over eens (bouwfraude, tunnels enz...)