Dan heb ik het idee dat de politie er meer last van heeft dan andere hulpdiensten. Maar nog maals hier in de regio hoor ik van alle diensten alleen maar lof
het verschil zit hem er ook in dat bijv. brandweer C2000 uitsluitend ''incidenteel'' gebruikt op meerdere gespreks groepen en daardoor de bezetting van het netwerk beperkt blijft, anders dan bij politie die 24 uur per dag in de lucht zijn en de ambu vaak kort en bonbdig hun info doorgeven.
en wat het antwoord van Palmpje betreft is dat in meerdere gevallen de situatie, waar veel korpsen hebben besloten uitsluitend TMO te gebruiken, echter zullen ze dan per gesprekseenheid af moeten rekenen, en ja daar is de overheid lachende derde (mischien wel opzet?)
Peter de statusplotting en noodsignaal gebeurd voor zover mij bekend ook in het C2000 gebeuren nog via 2 extra mobilofoons (er zijn ''nieuwe'' voertuigen waar 5 mobi's tegelijkertijd aan staan, o.a. de C2000).
6 antennes op het dak is geen uitzondering, maar de andere punten die jij noemt zijn duidelijke voordelen.
''critisch zijn moet niet uitgelegd worden als negatief zijn''