Middel hulpverlening (aanrijding met politievoertuig) Utrechtseweg - Zeist 08-03-2012

Auteur Topic: Middel hulpverlening (aanrijding met politievoertuig) Utrechtseweg - Zeist 08-03-2012  (gelezen 10768 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Het dak opengesneden, zodat het dak makkelijker om te klappen is ;)

Is een grote blikopener om plaatmateriaal en glas mee open te snijden. Tevens te gebruiken om andere dingen open te breken/buigen.


Ik zat te zoeken naar een moeilijker antwoord, maar soms blijkt het voor de hand liggende het ook daadwerkelijk te zijn ;D


112WS18

  • Verpleegkundige/HAP-chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 247
heeft de ambulancemedewerkster op foto 2 nu een brandweerhelm op? Of zie ik dat helemaal verkeerd ?


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
heeft de ambulancemedewerkster op foto 2 nu een brandweerhelm op? Of zie ik dat helemaal verkeerd ?
Er liggen tegenwoordig op de ambulance ook 1 of 2 helmen voor de bemanningen, zodat zij ook goed beschermt zijn bij dit soort klussen. O0


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Er liggen tegenwoordig op de ambulance ook 1 of 2 helmen voor de bemanningen, zodat zij ook goed beschermt zijn bij dit soort klussen. O0

Nou....... ik weet het zo net nog niet. Degene links op de foto lijkt inderdaad een THV-helm van de brandweer op te hebben, want iets meer naar rechts zie je iemand van de ambulance met een gele helm op. En voor zover ik weet zijn de HV-helmpjes van de ambulance inderdaad geel ;)
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Nou....... ik weet het zo net nog niet. Degene links op de foto lijkt inderdaad een THV-helm van de brandweer op te hebben, want iets meer naar rechts zie je iemand van de ambulance met een gele helm op. En voor zover ik weet zijn de HV-helmpjes van de ambulance inderdaad geel ;)
Je hebt gelijk, op de tweede foto zie ik inderdaad een THVhelmpje, en die zal dan vermoedelijk bij jullie van de TS gekomen zijn. O0


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Je hebt gelijk, op de tweede foto zie ik inderdaad een THVhelmpje, en die zal dan vermoedelijk bij jullie van de TS gekomen zijn. O0

Hij vertoont -en laat ik het diplomatiek verwoorden- "sterke vergelijkingen" met de mij bekende THV-helmpjes die op onze tankautospuiten liggen...  ;D
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
Dan zou ik (als fotograaf) maar even melden dat er 'Brandweer Zeist' op deze helm staat.  >:D
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


Pleegje_

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,160
zou het ook mogelijk zijn dat dit soort helmen op de ambulance kunnen liggen?? (even een tip en gedachtengang van iemand die ze dagelijks ziet  998765)


Luke_BNV

  • Freelance Cameraman
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,262
    • Bekijk mijn Youtubepagina!
zou het ook mogelijk zijn dat dit soort helmen op de ambulance kunnen liggen?? (even een tip en gedachtengang van iemand die ze dagelijks ziet  998765)

Ja, die hebben ook vaak HV-Helmen. Maar niet met opschift 'brandweer Zeist'
Volg mij op: Twitter: @LukeBNV Youtube: Luke Beens


JelZo

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,258
  • Brandweerman / Brandweerduiker
    • JelZo Fotografie
Ja, die hebben ook vaak HV-Helmen. Maar niet met opschift 'brandweer Zeist'

En eigenlijk allemaal in fuoriserend geel, passend bij de huisstijl.

Citaat van: www.jelzo.nl