En een honkbalknuppel, voor de sportievelingen onder ons....in de auto?
Daar staat categorie IV niet bij, dus is dat niet strafbaar....voorbeeldje: Honkbalknuppel in een sporttas op zaterdagmorgen is niet strafbaar, Honkbalknuppel op zaterdagavond achter de bestuurdersstoel is wel strafbaar...
Lezen is moeilijk
Ze draaien hier helemaal door in Nederland, het wordt gewoon steeds erger. Je mag op de scholen straks ook al geen Nederlands vlaggetje op je tas dragen.....
Ik ga nog elk jaar met plezier op vakantie naar Turkije, dus racistisch ben ik niet, maar een vlag dragen omdat je helemaal gek bent van de landmacht dat mag dan niet, want daar zou de alochtoonse bevolking zich wel eens aan kunnen storen!!!!!!!!!!!?
Je wordt hier in je eigen land gewoon gediscrimineerd en als zo'n kleine jongen behandelt door "de grote meneren"......
Kan ik een heel eind in meegaan....alleen meer iets voor het "politiek forum" ....heeft nl niets met politie te maken....politie voert alleen de regels maar uit..
Kan misschien wel in dit subforum, maar dan een nwe topic....dit heeft niets met wapens of handboeien te maken....en de wet wapens en munitie kan mij niet streng genoeg zijn....dat dat soms voor andere dingen consequenties heeft is jammer, maar als je bijvoorbeeld die honkbalknuppel in een tas in de kofferbak hebt liggen is er niets aan de hand..
Helemaal meej eens ronald, 't is echt belachelijk
zie boven
ja ik heb het er ook mee eens
Waar "ben" je het mee eens?? snap wel wat je bedoelt, maar onderbouw je mening, hier schiet je qua discussie niets mee op.....waarom ben je het er mee eens, hoe is het op je eigen school....zoiets....misschien niet in dit topic, maar in een van de lonsdale topics bijvoorbeeld