Het zit zo, dat ik, na mijn BHV-cursus in nov 2011, mijzelf een bhv-er mag noemen binnen ons bedrijf, een aantal weken later ons hoofd bhv (ach, het was meer een naam dan een taak die werd vervuld) er mee besloot te stoppen,is er voor deze positie een interne vacature gekomen.
Omdat ik mij al een aantal jaren intereseer voor veiligheid en veel daar omheen (Lees mijn post in "voorstellen") ben ik op deze vacature ingegaan en ben gekozen als nieuwe Hoofd BHV-er.
Het bedrijf zal mij op zeer korte termijn een opleiding voor deze functie bieden, maar dat is niet het grootste probleem. Dat is dat er nog amper (zo'n 5 - 10 %) klaar is om een bhv team te kunnen laten functioneren. Lees: Ontruimingsplan, Bedrijfsnoodplan. Protocollen etc. Nu weet en hoop ik dat er hier op dit forum mensen zijn die al langer met deze functie bekend zijn en daarom dus de vraag of hier ook iemand is die me (via deze weg) een beetje kan helpen om dit te bewerkstelligen.
Het is namelijk niet geheel mijn planning om alsnog eens 5 jaar bezig te zijn om dit een beetje werkbaar te krijgen