is 1000 meter zinvol bij inzet AED Alert

Auteur Topic: is 1000 meter zinvol bij inzet AED Alert  (gelezen 8022 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #20 Gepost op: 14 maart 2012, 01:22:22
Gesprekken met de politie helpen inderdaad. Daarnaast heeft de veiligheidsregio nhn vorig jaar ook een artikel/interview in het vakblad voor de politie gehad. Ik weet alleen niet of dat regiogebonden is of landelijke uitgave.  98uiye
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #21 Gepost op: 14 maart 2012, 22:30:54
Mijn smartphone is toch niet zo heel handig in ADG, die maakt er onmiddelijk "afgerond" van..... zou beter kunnen zeggen "stuur iets terug"

Mochten wij van AEDHeemskerk.nl veel commentaar krijgen op ADG dan gaan wij zeker in gesprek met HvW om te kijken of dit anders kan maar tot nu toe geen klachten gehad. Daarbij moet ik zeggen dat ik vaak pas reageer na afloop incident. e050
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


NicoHeerlen

  • Nederlands Rode Kruis afdeling Brunssum eo.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 148
  • Verkeersregelaar
    • Facebook Profiel
Reactie #22 Gepost op: 21 maart 2012, 11:05:19
Bij mij in de wijk is de ambulance binnen 4 minuten tp, dit kom omdat de post 4 minuten hier vandaan ligt. Een heel enkele keer komt het voor dat de ambulance van verder weg moet komen, in dat geval zal het langer duren.

1x is hier 2 deuren verder een reanimatie geweest (so werd levenloos aangetroffen op bed) maar voor zover bekend geen AED-Alert uitgegeven.. kan het voorkomen dat er in sommige gevallen geen AEd-alert wordt gestuurd omdat men twijfelt over is het een misdrijf ja/nee?
Met Vriendelijke Groet,  Nico Beckers  P.s. berichten worden geplaatst op persoonlijke titel.


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #23 Gepost op: 21 maart 2012, 22:15:26
Bij hartveiligwonen word geen alarmering verstuurd bij:

Kinderreanimatie
zonder adres
vermoedelijk misdrijf
reanimatie door ongeval (traumatische reanimatie)
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #24 Gepost op: 22 maart 2012, 10:03:17
En terecht lijkt me. Als burgerhulpverlener loop je zo wel een verhoogd risico op een emotioneel trauma.


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #25 Gepost op: 28 maart 2012, 18:13:33
Trage reactie: meldkamer bij ons stuurt geen Alert uit bij traumatisch, kinder, misdrijf en suicide.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear