Gewonde door botsing brandweerauto en personenauto Den Elterweg - Zutphen 13-03-2012

Auteur Topic: Gewonde door botsing brandweerauto en personenauto Den Elterweg - Zutphen 13-03-2012  (gelezen 6148 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HTI

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • Medewerker O&O en Bevelvoerder
gelukkig loopt het redelijk goed af zo lijkt het

nou en de 'afzetlint-discussie' kan weer beginnen..

Misschien kunnen we beter een andere discussie beginnen...

Laat ik ervan uitgaan dat de melding van de OVD is uitgegaan in verband met het ongeval tussen de TS en personenauto. Ook dat de AC voor de buitenbrand geen opschaling heeft gedaan naar Prio 1.

Hoe kan het dan dat je een ongeval krijgt op een kruising onder Prio 2?? en het voeren van OGS onder Prio 2??
Alles komt goed!


erik 67

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,622
  • Dit forum is het helemaal !
Misschien kunnen we beter een andere discussie beginnen...

Laat ik ervan uitgaan dat de melding van de OVD is uitgegaan in verband met het ongeval tussen de TS en personenauto. Ook dat de AC voor de buitenbrand geen opschaling heeft gedaan naar Prio 1.
Hoe kan het dan dat je een ongeval krijgt op een kruising onder Prio 2?? en het voeren van OGS onder Prio 2??

En dit zou niet mondeling gebeurt kunnen zijn??
En een opschaling voor prio 1 is wel eruit gegaan voor de 2de wagen van Zutphen

p2kflex
07:07:44 13-03-12GROUP-1PRIO 1 Buitenbrand marsweg
0804043BRW IJsselstreek (Zutphen) (Bevelvoerder)
0804045BRW IJsselstreek (Zutphen) (Kazernecode)
0804047BRW IJsselstreek (Zutphen) (Blusploeg 213)
0804048BRW IJsselstreek (Zutphen) (Blusploeg 214)
0804070BRW IJsselstreek (Zutphen) (Lichtkrant)
0806645BRW IJsselstreek (Zutphen) (MDT - TS 8231)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Ook dat de AC voor de buitenbrand geen opschaling heeft gedaan naar Prio 1.

Bron?


HTI

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • Medewerker O&O en Bevelvoerder
En dit zou niet mondeling gebeurt kunnen zijn??
En een opschaling voor prio 1 is wel eruit gegaan voor de 2de wagen van Zutphen

p2kflex
07:07:44 13-03-12GROUP-1PRIO 1 Buitenbrand marsweg
0804043BRW IJsselstreek (Zutphen) (Bevelvoerder)
0804045BRW IJsselstreek (Zutphen) (Kazernecode)
0804047BRW IJsselstreek (Zutphen) (Blusploeg 213)
0804048BRW IJsselstreek (Zutphen) (Blusploeg 214)
0804070BRW IJsselstreek (Zutphen) (Lichtkrant)
0806645BRW IJsselstreek (Zutphen) (MDT - TS 8231)

Juist ja, het mondeling opschalen is mijn uitgangspunt dat dit niet is gebeurd. Ik geef dat ook letterlijk aan in mijn uitgangspunten.
De Prio 1 melding is de melding voor de tweede TS na het ongeval, de buitenbrand kan hierdoor uitgebreid zijn, tevens duurt het weer enige tijd voordat de tweede TS uitrukt. Mijn inziens heeft de AC hiervoor een Prio 1 melding aangemaakt.

Ook dat de AC voor de buitenbrand geen opschaling heeft gedaan naar Prio 1.

Bron?

Deze zin is niet losstaand in mijn tekst, het slaat op mijn uitgangspunten in combinatie met de voorgaande zin. "Laat ik er vanuit gaan dat...".
Alles komt goed!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
De Prio 1 melding is de melding voor de tweede TS na het ongeval, de buitenbrand kan hierdoor uitgebreid zijn, tevens duurt het weer enige tijd voordat de tweede TS uitrukt. Mijn inziens heeft de AC hiervoor een Prio 1 melding aangemaakt.

Speculatie. Laten we maar wachten op officiele berichtgeving. Het is namelijk niet zomaar iets wat je beweert, je beschuldigt de TS (lees: bevelvoerder) ervan om zonder toestemming/kennisgeving gebruik te hebben gemaakt van optische en geluidssignalen. Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar het is aan de rechter om hier een oordeel over te vellen.


HTI

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 105
  • Medewerker O&O en Bevelvoerder
Speculatie. Laten we maar wachten op officiele berichtgeving. Het is namelijk niet zomaar iets wat je beweert, je beschuldigt de TS (lees: bevelvoerder) ervan om zonder toestemming/kennisgeving gebruik te hebben gemaakt van optische en geluidssignalen. Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar het is aan de rechter om hier een oordeel over te vellen.

Dat klopt, het is speculatie, ik zal er niet verder op ingaan en hoop dat er is gehandeld conform de voorschriften. Ook hoop ik dat er geen strafvervolging komt en er geen blijvend letsel ontstaat voor het slachtoffer.
Alles komt goed!


WRRacing

  • Geinteresseerde
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 231
  • AED's redden een leven
is er ergens ook stream te bekijken van het ongeval ?
De ene zijn dood is de andere zijn brood. Doe ff normaal, dan doe je al gek genoeg. Behandel de mensen in alles zoals je wilt dat ze jullie behandelen


Hoguhugo

  • Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,221
Sterke ledjes. O0

Ligt aan het type camera+lens.
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Ligt aan het type camera+lens.

Ik vermoed dat deze persoon bedoelt, dat de ledjes nog functioneren na een behoorlijke klap.  98uiye