0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Als mensen de filmpjes en interviews zien....
Dean Saunders biedt excuses aan voor dreigementvan onze redactieAMSTERDAM - Dean Saunders heeft spijt van de dreigementen die hij afgelopen maand naar een stadstoezichthouder slingerde die zijn broer in de boeien sloeg.Zijn broer Jamie werd afgelopen maand na een ruzie met stadstoezicht meegenomen door de politie. Dean was zó boos, dat hij de man met wie Jamie een woordenwisseling kreeg, iets aan wilde doen."Ik kan die man wel bij zijn nek pakken. Het liefst schiet ik hem gewoon dood omdat hij mijn broertje heeft meegenomen", vertelt hij destijds aan RTL Boulevard.Op twitter biedt de zanger donderdag zijn excuses aan. "Mijn excuus aan de Stadstoezichthouder. Ik heb harde uitspraken gedaan die ik niet had moeten doen". Ik ben mij op dat moment niet bewust geweest van de gevolgen voor deze persoon in de media".De onenigheid begon toen de parkeerwachter een bon uitschreef omdat Jamie zijn auto had geparkeerd waar dat niet mocht. Een discussie liep uit de hand en volgens Dean zou de parkeerwachter Dean sr., de vader van de Saunders-broers, hebben uitgemaakt voor "vuile allochtoon".