hoezo dubbel die mensen die in dat busje wegrijden zijn toch ook mmt of kunnen die niet vliegen ? ach meer onderhoud busjes hebben ook onderhoud nodig dat kost wel ff wat minder maar de heli is er sneller en dat zou het letsel van het so kunen beperken daar houd je geld aan over
ik denk dat nachtvluchten wel degelijk zin hebben het zal iets duurder worden maar als het goed gaat zal de zorg er beter op worden en was het daar niet om te doen
Ik zeg ook niet dat de nachtvluchten geen zin hebben, maar of je een team hebt zitten wat van 07.00 - 24.00 inzet baar is, of een team van 07.00 tot 19.00 en een 19.00 - 07.00 team
Dan ga je over dubbele bemanningen praten! Een heli team zit volgens mij namelijk aan een maximaal aantal dalingen en stijgingen per dag(deel). Plus dat je meer mensen nodig hebt om de roosters vol te maken! Plus dat de heli's meer vlieguren hebben (en eerder aan een duur onderhoud zitten!, servicebeurt van een M.B Vito is stukken goedkoper als van een heli)
Begrijp me niet verkeerd! Ik vind dat alle heliteams 24 uur per dag inzetbaar moeten zijn! Politieheli ook trouwens!