Traumahelikopter mag ook 's nachts vliegen

Auteur Topic: Traumahelikopter mag ook 's nachts vliegen  (gelezen 157961 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #280 Gepost op: 10 juni 2007, 10:24:50
Waar haal je de info vandaan dat het niet is bewezen dat de heli mensenlevens heeft gered???
heb het jaarverslag van de ANWB voor me liggen waar toch degelijk instaat dat het een groot succes is.
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #281 Gepost op: 10 juni 2007, 11:58:07
Waar haal je de info vandaan dat het niet is bewezen dat de heli mensenlevens heeft gered???
heb het jaarverslag van de ANWB voor me liggen waar toch degelijk instaat dat het een groot succes is.


En de reportage op Netwerk meldde dit ook maar weer...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #282 Gepost op: 10 juni 2007, 15:34:12
Oh, dus dan is het allemaal maar zo....  :P  Goed gelovig zijn jullie hoor.  >:D

Waar kan ik dat jaarverslag vinden, of de feiten waaruit blijkt dat het een succes is?


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #283 Gepost op: 10 juni 2007, 16:53:59
Oh, dus dan is het allemaal maar zo....  :P  Goed gelovig zijn jullie hoor.  >:D


Nou ik geloofde het inderdaad pas na de documentaire, waarin dit uit de mond van de MMT-arts kwam. Ik neem aan dat dat niet een acteur was met een rood-geel pakje aan die dat moest zeggen...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #284 Gepost op: 10 juni 2007, 17:23:01
Nou ik geloofde het inderdaad pas na de documentaire, waarin dit uit de mond van de MMT-arts kwam. Ik neem aan dat dat niet een acteur was met een rood-geel pakje aan die dat moest zeggen...

Ik denk dat gerard een ONAFHANKELIJK onderzoek bedoelt....  ;)


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #285 Gepost op: 10 juni 2007, 23:04:11
Oh, dus dan is het allemaal maar zo....  :P  Goed gelovig zijn jullie hoor.  >:D

Waar kan ik dat jaarverslag vinden, of de feiten waaruit blijkt dat het een succes is?

Dat jaar verslag heb ik direct gekregen ,en  geloof dat het alleen voor medewerkers is .
Ik heb echter de exemplaren gekregen omdat ze een foto van mij hebben gebruikt van de lifeliner  :P ;D :)
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #286 Gepost op: 11 juni 2007, 15:36:13
Met andere woorden nergens bewijs voor het publiek dus....?  ::)


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #287 Gepost op: 11 juni 2007, 15:43:06
Op dit moment nog lastig, denk wel dat de gegevens bekend worden gemaakt als over een tijdje de test met nachtvliegen klaar is .
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


Robert

  • Gast
Reactie #288 Gepost op: 11 juni 2007, 22:07:50
Precies, er geen wetenschappelijke ondervbouwing. Ook niet door de MMT arts die in zijn strakke overall roept dat er 20 levens zijn gered. Daarnaast is het van belang om ook de kwaliteit van leven mee te nemen in een dergelijk onderzoek. Immers de toegevoegde waarde van heli inzetten moet wel aangetoond worden. Kortom, nog een schone taak voor de traumacentra. 8)


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #289 Gepost op: 15 juli 2007, 01:01:03
Jaarverslag

Het jaar 2006

Het jaar 2006 heeft bij de ANWB in het teken gestaan van een ingrijpende verbouwing. We hebben de structuur van de organisatie aangepast aan een tijd die vraagt om grotere flexibiliteit en slagvaardigheid en om een nog scherpere focus op de wensen van leden.
  
Nieuwe organisatie
De inrichting van de nieuwe organisatie heeft veel tijd en energie van onze mensen gevraagd. Doordat in het proces ook banen verloren gingen, hebben veel medewerkers te maken gekregen met onzekerheid en teleurstelling.

Met trots en waardering heeft de hoofddirectie aan het eind van de rit vastgesteld dat het personeel zich door de onrust en de hectiek niet heeft laten afleiden van de zaak waar het bij onze vereniging in de kern om draait: de belangen van leden.


Frisse start
De ANWB is fier overeind gebleven. Op bijna alle fronten waarop we ons manifesteren waren de resultaten prima en was de waardering voor ons werk groot. Dankzij deze vaststelling konden we op 1 februari 2007 met een goed gevoel een frisse start maken binnen de nieuwe structuur.


Wel en wee
De samenvatting van het officiële ANWB-jaarverslag geeft een goed beeld van het wel en wee van de ANWB in 2006. Het verhaal wordt aangevuld met interessante en leuke feiten en cijfers uit alle hoeken van onze veelzijdige club.

mr. Guido van Woerkom
hoofddirecteur


Downloads jaaroverzicht 2006
U kunt de onderstaande bestanden openen met Acrobat Reader:

 Jaarverslag 2006 (samenvatting)
 Annual Report 2006 (summary)
 2006 in cijfers
 Twaalf maanden dynamiek
 Jaarverslag duurzaamheid
 Raad van toezicht/commissarissen

http://www.anwb.nl/published/anwbcms/content/pagina/jaarverslag/jaarverslag.nl.html

Het jaarverslag, de balans en de winst- en verliesrekening zijn ontleend aan de jaarrekening van de ANWB Groep 2006. Deze jaarrekening wordt na bespreking in de diverse bestuursorganen, waaronder de bondsraad, gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel. Dit officiële document is vanaf eind juni 2007 verkrijgbaar via de ANWB Persdienst: (070) 314 62 39.