0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Hallo Ruud,De brandkranen staan niet op het drinkwater aangesloten! Dit zou inderdaad gevaarlijk zijn voor ons drinkwater! Groet Ronald.
Wat voor brandkranen hebben jullie dan in voorburg?of hebben jullie een speciale brandkraan waterleiding aan laten liggen in jullie dorp? Bij ons zit de brandkraan gewoon op het drinkwaternet aangesloten hoor, en controleren we ze gewoon lekker zelf, Als je op de hydron moet wachten duurt het veel te lang
Ook maakt het niks uit als hij wel op het drinkwater staat aangesloten want er staat genoeg druk op zo een leiding dat er geen vuil terug kan stromen in de leidingen! Dit is wat ik mij heb laten vertellen!
Ik ben met school op excursie geweest naar het DZH (Duinwaterbedrijf Zuid-Holland) Daar heb ik mij laten vertellen dat het water op de brandkranen wel wordt gefilterd maar NIET drinkbaar is! Ook staat dit niet in verbinden met ons drinkwater omdat dat gevaarlijk zou zijn voor ons drinkwater zoals ik eerder al zei! Ook maakt het niks uit als hij wel op het drinkwater staat aangesloten want er staat genoeg druk op zo een leiding dat er geen vuil terug kan stromen in de leidingen! Dit is wat ik mij heb laten vertellen! Groet Ronald Kuijpers.(Mag toch wel aannemen dat ie man weet waarover hij praat als die daar bij de water zuivering werkt!)