Aanbesteding nieuwe veiligheidsvesten

Auteur Topic: Aanbesteding nieuwe veiligheidsvesten  (gelezen 79127 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bart015

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 96
  • Semper Fi
Reactie #110 Gepost op: 6 mei 2013, 17:28:55
Ik ben benieuwd of het maandag DAT model is of al de nieuwe huisstijl... Overigens draagt hij nog een oud proefmodel, zo is het klittenband op de rug niet meer bereikbaar voor derden, er zit een flap overheen.

Ik moet zeggen dat ondanks dat dit het inmiddels alweer verouderde model is ik hem al stukken beter vind dan het huidige uniform dus laten we hopen dat het uiteindelijke uniform nog beter is!
Met vriendelijke groet, Bart  Student Informatica Hulpverleningsfotografie


rutger84

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
Reactie #111 Gepost op: 6 mei 2013, 18:53:42
Ik heb het proefvest inmiddels gezien en ik moet zeggen dat het er erg mooi uitziet. Drie hoezen en idd in de oude huisstijl


Reeve

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #112 Gepost op: 6 mei 2013, 19:55:02
Ben super benieuwd!


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #113 Gepost op: 6 mei 2013, 20:40:22


Politiebureau Leidschendam-Voorburg

Inmiddels hebben de eerste collega's het nieuwe veiligheidsvest uitgereikt gekregen. Zij zullen de komende periode een draagproef doen. Het vest is geleverd in de oude huisstijl zodat deze op het huidige uniform getest kan worden. De beschermende platen kunnen in drie verschillende hoezen geplaatst worden

Het nieuwe veiligheidsvest met evt voorgestelde aanpassingen van de proefdragers, zal naar verwachting in 2014 ingevoerd worden ^RV


ruben08116

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 316
Reactie #114 Gepost op: 6 mei 2013, 20:58:21
Ziet er strak uit! Invoeren dat ding :P ;)


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #115 Gepost op: 6 mei 2013, 21:02:41
Ziet er TOP uit! Wel zou ik graag zien dat er 1 zak komt tbv de portofoon. Net zoiets als ze in belgie al hebben.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #116 Gepost op: 6 mei 2013, 21:07:27
Ziet er TOP uit! Wel zou ik graag zien dat er 1 zak komt tbv de portofoon. Net zoiets als ze in belgie al hebben.
Nu zit er bovenin een lus voor de spreeksleutel. Bedoel je dan een zak voor je portofoon, waarbij je nog gebruik maakt van je spreeksleutel, of zonder spreeksleutel?


Reeve

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 13
Reactie #117 Gepost op: 6 mei 2013, 21:15:56
Mooi!

Een ritssluiting neem ik aan?

Ik zie er graag een aansluiting voor je porto tas, op borsthoogte..


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #118 Gepost op: 6 mei 2013, 21:16:50
Ik bedoel dit:

Zo ben je die porto kwijt van je heup, want hij zit bij mij altijd in de weg. Enige nadeel is voor de regio's waar ze actief gebruik maken van statussen. :)

of een clickfast, kan ook.


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #119 Gepost op: 6 mei 2013, 21:19:04
Ik bedoel dit:

Zo ben je die porto kwijt van je heup, want hij zit bij mij altijd in de weg. Enige nadeel is voor de regio's waar ze actief gebruik maken van statussen. :)
Doe je het meeste van je statussen (onderweg, ter plaatse, inzetbaar) niet in je voertuig? Buiten je voertuig zal je hooguit een spraakaanvraag doen, en daarvoor zitten op veel spreeksleutels al extra knoppen voor.