Er worden voorzichtig al wat bluetooth spreeksleutels op de markt gebracht momenteel (incl encryptie e.d.), hopelijk wordt daar wel een standaard voor wordt verzonnen. Ik kan niet wachten tot dit een beetje in de markt komt, ik vindt het meer niks al die draadjes en loodzware spreeksleutels... Laat staan uren achter elkaar een oortje in.
Naast het comfort is het in sommige situaties uit praktisch (reddingsbrigade bijv.) en veiligheidsoogpunt allerlei draden over of onder de kleding te dragen. Maar tegelijkertijd wil je wel alles meekrijgen en ervoor zorgen dat, onder sommige omstandigheden, niet iedereen kan meegenieten. En het liefst ook nog je handen vrij hebben, zeker in situaties waarbij je jezelf mogelijk moet verdedigen(Dan heb ik het in mijn situatie over horeca/evenementen, met veel dronken publiek)
Een goede compromis heb ik nog niet kunnen vinden, echter een draadloos oortje + spreeksleutel die je als je het even niet nodig hebt in je zak kan stoppen o.i.d. lijkt me wel een stuk handiger. Als je even binnenzit of door een rustig gebied loopt, kan het prima met alleen de porto aan je riem.
Iemand enige idee wat zoiets met de latency van het signaal doet?