Maar waarom neem je geen contact op met je vorig mentor? Misschien wil hij je nader tekst en uitleg geven.
Als je hem de volgende keer niet als referent opgeeft, dan komen ze er toch wel achter. In je vorige sollicitatie heeft hij "waarschijnlijk" aanleiding gegeven om jou niet te accepteren. En staat dat dus ook wel ergens vermeld.
En heb je je mentor ook toestemmig gevraagd als je hem als referent mocht opgeven? Dat is altijd wel zo netjes.
Nouja, vele zeggen dat je het gewoon opnieuw kunt proberen. en dat kan ook als het echt jou droom is, dan moet je het gewoon proberen waar te maken. totdat jij vind dat je er alles aan hebt gedaan. Je kunt deze sollicitatie gewoon het beste langs je neer leggen en het gewoon opnieuw proberen. Om nu nog vanalles te proberen heeft toch geen zin, evenals je lopen op te vreten... Terugdraaien kun je het toch niet, de beslissing is genomen, en voor jou heeft die beslissing negatief uitgepakt.
Ik heb het inmiddels ook al neergelegd, al ben ik wel erg jaloers als ik nu steeds agenten in opleiding tegen kom
Dan denk ik altijd, ik had daar nu ook kunnen lopen, achja.
Volgend jaar gewoon weer proberen, doe ik ook. als ik dan word afgewezen dan ga ik gewoon op zoek naar iets anders.