Zoals ontheffing en de juiste wijze plaatsen van het voertuig.
Ik volg dit enige tijd maar thetwin84 wil net dingen doen waarbij ook liever niet staan en wij weten echt wat voor gevaren er bij komen.
Noodzaak om te helpen goed bezig maar niet alles opgaan zoeken meneer thetwin84.
Zo moest effe kwijt.
Het is absoluut niet de bedoeling om dingen op te gaan zoeken, maar wil graag weten hoe er in deze situatie gehandeld word.
Aangezien ik nu al in een stukje van HIT lees dat hij er al niet zou gaan staan dan vraag ik mij erg af of ik toen der tijd goed bezig ben geweest.
Aangezien ik op dat moment (gelukkig korte tijd) me Flitser bijna op het dak had staan en toen kwam de chauffeur aan mij vragen of ik een ANWB was... meneer kwam zonder hesje notabene naar me toe gelopen... waar ik op reageerde van stap je auto in en rijd als de sodemieter naar het benzinestation. hij gaf mij aan dat het "euvel" verholpen was en dat hij weer verder kon.
Sinds die tijd ben ik het hier op het forum gaan vragen van wat is nu eigenlijk verstandig en als andere het doen / de profs het doen hoe handelen die.. Maar nu krijg ik op deze locatie al te horen van niet doen en een not done... Dan weet ik dat ik de volgende keer doorrijd en mijn tegenwoordig voorgeprogrammeerde 0800 nummer bel en het aangeef dat daar een zeer gevaarlijke pechgeval staat.
@DeMassel,
Ik weet dat de A325 een 100km weg is en dat daar niet altijd aangehouden word. Maar volgens mij als ze de 130/140 te pakken hebben moet je alweer op de rem omdat dan langzamerhand de 80 al inzicht is richting Arnhem.
@HIT
Als jij al aangeeft dat jij het niet aan zou durven met jou voertuig zegt dat wel wat...