Middelbrand Tilburg, slachttoffer ernstig gewond

Auteur Topic: Middelbrand Tilburg, slachttoffer ernstig gewond  (gelezen 1374 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Gepost op: 6 februari 2005, 11:11:43
Vanacht middelbrand geweest in een woning in Tilburg. Was een behoorlijke brand, heel het huis is in vlammen op gegaan.
Er was ook een slachtoffer, mensen die er bij stonden zeiden dat die gene voor 70% verbrand was  :(
Heb uit het nieuws begrepen dat het een vrouw was.
Ambu kwam met politiebegleiding ter plaatse. Heb 2 tassen (Post Centrum en die andere heb ik niet meegekregen) gezien van Tilburg, 2 Ambu's, Ovd en poltitie.
Iwan een kennis van mij was ook te plaatse, ik denk dat binnen kort op www.reality-photo.com foto's te zien zijn.

Citaat
TILBURG - Een Tilburgse vrouw is in de nacht van zaterdag op zondag ernstig gewond geraakt bij een brand in een woning aan de IJsclubweg in Tilburg.

De melding van de brand kwam rond drie uur binnen. Toen de hulpdiensten ter plaatse kwamen, troffen zij voor het huis de zwaargewonde vrouw aan. Ze had ernstige brandwonden over het hele lichaam. De politieagenten verleenden eerste hulp in afwachting van het ambulancepersoneel. De brandweer bluste intussen de binnenbrand in het huis.

Hoe de brand is ontstaan, is nog niet bekend. Ook is op dit moment nog onduidelijk wie de zwaargewonde vrouw is en hoe het met haar gaat.

zondag 6 februari 2005 om 8:45 uur
Omroep Brabant

Foto:

Van Iwan van Dun (reality-photo.com)




Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2005, 12:21:03
Poeh, das een stevige binnebrand  :-\


Thijs G

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2005, 14:02:55
Het slachtoffer is vanochtend overleden aan de gevolgen van de verwondingen. Dit las ik op de regionale teletekst van Omroep Brabant


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2005, 17:40:05
Citaat
TILBURG - Een 52-jarige vrouw uit Tilburg is zondagochtend om het leven gekomen na een brand in haar woning aan de IJsclubweg.

Het vuur ontstond zaterdagnacht rond drie uur. Toen de hulpdiensten ter plaatse kwamen, troffen zij bij het huis de zwaargewonde vrouw aan. Ze had ernstige brandwonden over het hele lichaam.

Politieagenten verleenden eerste hulp in afwachting van het ambulancepersoneel. De woning brandde geheel uit. De brandweer is nog enkele uren bezig geweest met het nablussen. De hond van de vrouw kon worden gered en is ondergebracht bij buurtbewoners.

Het slachtoffer overleed zondag in een ziekenhuis in Tilburg aan haar verwondingen. Hoe de brand is ontstaan, is nog niet bekend.

zondag 6 februari 2005 om 8:45 uur
Omroep brabant