Verbindingsdienst

Auteur Topic: Verbindingsdienst  (gelezen 16512 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

EHBjOOST

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #60 Gepost op: 26 oktober 2005, 10:04:10
Vergunningen worden per apparaat verrekend met het Agentschap Telecom. De verbindingscoordinator van iedere provincie (Werkgebied) verzameld de gegevens van alle apparatuur van de afdelingen en geeft dit door aan de nationaal coordinator. Op basis van het aantal apparaten wordt betaald. Verder wordt er nog per frequentie landelijk een vast bedrag betaald.

Eur 13,- per 'mobiel zendapparaat'
Eur 276,- per 'vaste post'

Wie doet het rekensommetje en vertelt ons wat het Rode Kruis ieder jaar weer aan het Agentschap Telecom mag betalen?  ::)

geen idee wie het betaald en hoeveel. Het wordt betaald. Heb al een paar keer de autoriteit telecom bij me in de verbindingsruimte of de VC gehad en geen klachten dat ik uit de lucht moest  ;D
EHV, Rode kruis zandvoort, ex BHV ploegleider, Radio zendamateur. en zelfs nog tijd om te werken

Lars Carree

• Forum gebruiker
  • "Huil maar niet zuster, de broeder troost je wel"
Reactie #61 Gepost op: 26 oktober 2005, 10:31:57
Ja Joost maar toen kwamen ze ook om o.a. ons te (onder)steunen....

klinknagel

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #62 Gepost op: 21 december 2005, 21:18:45
Was er nog nieuws in Driebergen?? Betreft het LVD??
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.

urlie

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 5 januari 2006, 12:26:16
Was er nog nieuws in Driebergen?? Betreft het LVD??

Wat ik wel heb vernomen is dat de Landelijke Verbindingsdienst en groepen op Werkgebied-niveau in 2006 gewoon mogen doorgaan op de huidige voet...

Dus mogen we ons werk blijven doen, alleen niet rekenen op al te veel geld om onze apparatuur te vernieuwen of onze in-staat-van-ontbinding-zijde verbindingswagen te upgraden.

Wat is erger: Opgedoekt worden of vrijwel zonder middelen doorwerken...!?   :-\

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #64 Gepost op: 6 januari 2006, 13:20:45
zeeland heeft vorig jaar eindelijk zijn eigen verbindingswagen gekregen.
Hier leeft het wel maar de gelden die er hier ingestoken worden komen zover ik weet meer van de districten en sponsers dan uit den haag.

[verwijderd door de beheerder]

urlie

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 6 januari 2006, 13:27:44
zeeland heeft vorig jaar eindelijk zijn eigen verbindingswagen gekregen.
Hier leeft het wel maar de gelden die er hier ingestoken worden komen zover ik weet meer van de districten en sponsers dan uit den haag.

Ziet er goed uit, heb je ook foto's van het interieur?
Verder denk ik dat je gelijk hebt en we ons meer op de districten en andere sponsors moeten richten, als op Den Haag.

Zeeuw

• Forum gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 6 januari 2006, 13:37:34
Als je op den haag wacht kan je lang wachten, deze vc is erg nuttig zeker bij grote evenementen.
Op bevrijdingsdag toen er iets van 30.000 man waren coordineerde onze vc de inzet van het rode kruis en ook dat van de GHOR en contact cpa.

Het heeft nu dus al zijn waarde bewezen, ik zal nog kijken voor een aantal fotos.
Binnen is het simpel een buro, kachel en kisten in de kisten zitten mobs en portos. Er zitten ook accus in voor noodstroom.
Diverse antennes een mast etc.
 ;D