kunt u uw menig kracht bijzetten door middel van een specifiek voorbeeld?
Nu bent u feedback aan het geven waar een ieder niets mee kan.
en ik ben het met degene eens, niet alles hoeft waar te zijn wat op twitter staat.
Maar als iemand ter plaatse is en bijvoorbeeld een explosie ziet, mag/kan/moet het forum dit vermelden! (in mijn ogen)
U hoeft geen u te zeggen hoor.
Het mag hier gewoon met je, jouw en jij.
Als voorbeeld staat er dat de brand overgeslagen is naar het woonhuis, dit is ontkracht door de politie.
Dit is geen twitterbericht maar wel een stukje geplukte informatie die dus niet waar blijkt te zijn.
Verder ben ik bang dat er ook geen overslag is geweest naar de plantenkassen.
Wel zal er mogelijk asbest vrijgekomen zijn getuige de berichten van officiële instanties. Ik merk vaker dat er twitter berichten overgenomen worden die nergens als waarheid bevestigd zijn. Dat schept een heel verkeerd beeld van de situatie ter plaatse.
Dat er mensen zijn die zich daaraan verheerlijken om dergelijke berichten de wereld in te helpen snap ik niet.
Welke lol kun je hieraan beleven? (behalve mensen ongerust te maken over de gevolgen)
Van de explosie kan ik niet veel over zeggen, misschien waren het autobanden of gasflessen. Elke explosie is nog niet rampzalig. Dus dat wil ik dan even in het midden laten.