Grote brand Sea Way Chemical Processing Vlissingen Oost (grip 1)

Auteur Topic: Grote brand Sea Way Chemical Processing Vlissingen Oost (grip 1)  (gelezen 10800 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #10 Gepost op: 7 februari 2005, 19:16:01
Mod. Christian staat volgens mij trouwens 2x op de foto bij HVzeeland.nl ;)
Foto's doen het niet  :(


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #11 Gepost op: 7 februari 2005, 19:16:41
Net wel, ik denk dat ze aan het bijwerken zijn.
Nu de hulpdiensten ingerukt zijn is het daar topdrukte.  :D


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #12 Gepost op: 7 februari 2005, 19:33:56
Nu bleek maar weer dat er soms een enorm te kort is aan haakarmvoertuigen. Die van Vlissingen ging assisteren in Goes en die van Borssele ging naar Vlissingen.  ;)

Dat is het nadeel van een haakarmsysteem :-) Als je voor elke bak een voertuig aan moet schaffen is het voordeel weer verdwenen :-)
In feite zouden er in Goes ook twee moeten staan... zes bakken met één voertuig is niet royaal :-)

Gr
Erik


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #13 Gepost op: 7 februari 2005, 19:55:27
Ach ja hebben we na jaren van rust eindelijk ook eens een uitruk, wel niets kunnen/hoven doem maar ja je kunt niet alles hebben. Met dank aan Frans (de OVGD) voor dit extraatje.
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


112 Brabant.nl

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 588
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #14 Gepost op: 7 februari 2005, 19:57:40
Ik neem aan dat Christian z'n spannende ervaringen hier ook nog wel even uit de doeken komt doen ;).
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !


reddingssite

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 7 februari 2005, 20:00:29
Hej allemaal!

Ja 20 foto's doen t nu allemaal. Ook exclusieve foto's van Christian zelf.. maar hij staat dr inderdaad ook zelf op ;). Tsja het was er weer eentje voor int overzicht ;)


Maargoed alles weer zo'n beetje klaar.. En het is weer rustig in de provincie  ::)

Groetjes
Roland

PS: Niet zo heel veel foto's aangezien we steeds vaker berichten krijgen dat veel foto's niet worden gewaardeerd  :(


Joske

  • Gast
Reactie #16 Gepost op: 7 februari 2005, 20:03:04
Hoe bedoel je "niet worden gewaardeerd"  ???


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #17 Gepost op: 7 februari 2005, 20:04:30
PS: Niet zo heel veel foto's aangezien we steeds vaker berichten krijgen dat veel foto's niet worden gewaardeerd  :(

Ach foto's zijn best leuk als ze wat toevoegen, bijvoorbeeld de omvang van de brand laten zien, als het alleen foto's zijn van voertuigen of van poserende mensen dan hoeft het voor mij ook niet zo .... maar ieder zijn smaak hoor
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources


reddingssite

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 7 februari 2005, 20:07:48
Ik bedoel dat mensen het niet leuk vinden als we toch een redelijk aantal (bijv 20-25) foto's van een incident plaatsen.. veel hulpverleners vinden dat juist weer leuk (zien ze zichzelf ook eens terug ;)) maar anderen sturen dan meteen klachten over het aantal foto's (té hoog..).. Tsja maargoed we zoeken de middenweg  ;)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #19 Gepost op: 7 februari 2005, 20:10:12
Veel foto's is geen punt. Maar soms (niet bij jullie) zie je 20x dezelfde rookwolk. Als de beelden maar wisselend zijn vind ik veel foto's geen probleem.