Grote brand Sea Way Chemical Processing Vlissingen Oost (grip 1)

Auteur Topic: Grote brand Sea Way Chemical Processing Vlissingen Oost (grip 1)  (gelezen 10481 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #50 Gepost op: 8 februari 2005, 12:57:19
en wat wil dat zeggen als ik vragen mag ??  :P

Dat het niet meer nodig is om dan nog een spriet op je dak te plaatsen, als het om het ontvangen van de brandweer gaat in ieder geval. Er valt dan niets meer te ontvangen...

Gr
Erik


brw_sluis

  • Gast
Reactie #51 Gepost op: 8 februari 2005, 14:36:04
Dat het niet meer nodig is om dan nog een spriet op je dak te plaatsen, als het om het ontvangen van de brandweer gaat in ieder geval. Er valt dan niets meer te ontvangen...

Gr
Erik
ja ok dat snap ik maar ik sluit mijn 27 mc bakkie er ook mee aan voor antenne dusja ;D


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #52 Gepost op: 8 februari 2005, 15:35:32
Vond het wel interessant dat de 47-31 op een gegeven moment zich meldde bij de AC met de mededeling dat het SIV (47-60) niet inzetbaar was voor de tunnel, enja even later heeft men ook het CAFS (SB 47-61) opgeroepen, zelfs ook de HA 47-68.

Met het gegeven dat de TAS 47-31, TAS 47-37 en TAS 47-38 waren ingezet was het gehele opgeleide brandweerteam Westerscheldetunnel niet paraat.

Gelukkig dat Terneuzen hierin een vooralarm kreeg . . . . of was dit nu tijdens de drukke communicatie vergeten?  ;)  Er was wel om gevraagt via Net 3A en Net 3B via de VC . . . . . .  :-\


brw_sluis

  • Gast
Reactie #53 Gepost op: 8 februari 2005, 15:37:46
ik wist niet dat brw borsele ook een CAFS had :P, zag het pas op die foto dat er een ander roepnummer ston :P


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #54 Gepost op: 8 februari 2005, 15:38:35
Vond het wel interessant dat de 47-31 op een gegeven moment zich meldde bij de AC met de mededeling dat het SIV (47-60) niet inzetbaar was voor de tunnel, enja even later heeft men ook het CAFS (SB 47-61) opgeroepen, zelfs ook de HA 47-68.

Met het gegeven dat de TAS 47-31, TAS 47-37 en TAS 47-38 waren ingezet was het gehele opgeleide brandweerteam Westerscheldetunnel niet paraat.

Gelukkig dat Terneuzen hierin een vooralarm kreeg . . . . of was dit nu tijdens de drukke communicatie vergeten?  ;)  Er was wel om gevraagt via Net 3A en Net 3B via de VC . . . . . .  :-\

Je zou toch zeggen dat daar een procedure voor moet zijn.... Het scenario dat zich gisteren voordeed was voorspelbaar en zal zich heus nog wel eens voor doen.
Aan de andere kant vraag ik me af wat die 47-60 bij een brand in een fabriek moet doen..... maar goed.

Gr
Erik


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #55 Gepost op: 8 februari 2005, 15:39:39
ik wist niet dat brw borsele ook een CAFS had :P, zag het pas op die foto dat er een ander roepnummer ston :P

Borssele heeft hetzelfde staan als Terneuzen voor incidentbestrijding in de tunnel:
Een SB (CAFS), een SIV en een HA + HV-bak.

Gr
Erik


firemanr

  • Gast
Reactie #56 Gepost op: 8 februari 2005, 17:52:08
Borssele heeft hetzelfde staan als Terneuzen voor incidentbestrijding in de tunnel:
Een SB (CAFS), een SIV en een HA + HV-bak.

Gr
Erik

Hebben wij een voorwaarschuwing gehad????? :-X :-X

Misschien de OVD. ;)


Bleij

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 607
Reactie #57 Gepost op: 8 februari 2005, 21:55:30
Dat was de bedoeling, maar heeft men vergeten . . . . :-\


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #58 Gepost op: 8 februari 2005, 21:57:07
Dat was de bedoeling, maar heeft men vergeten . . . . :-\

Das niet zo slim  :o :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


brw_sluis

  • Gast
Reactie #59 Gepost op: 9 februari 2005, 12:07:41