Wie is schuldig (aanrijding zonder letsel)

Auteur Topic: Wie is schuldig (aanrijding zonder letsel)  (gelezen 4508 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #10 Gepost op: 11 april 2012, 22:09:00
hahaha, helemaal eroverheen gekeken (over de getuigen dan), gaan we op ons formulier nog even doen. Vriendin en broertje. *gaat toch maar eens leesbril zoeken of begrijpend leren lezen*

Waarom hij de politie had willen bellen?? Geen idee, misschien omdat mijn man zei dat de verzekering het maar uit moest zoeken en dat hij niet direct de schuld aan onze zoon wil geven. Het was echt wat over de top....alsof men daarvoor komt. Gelukkig was jongste zoon thuis en die heeft zeer beleefd nog wat verteld en daardoor susten de gemoederen weer wat. (Kijk, het rollenspel van de selectie deel B kwam weer even boven, hahaha)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Pully

  • agent van politie, ex wmr KMar
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,179
  • Waakzaam en Dienstbaar? Dat zijn we toch allemaal?
Reactie #11 Gepost op: 11 april 2012, 22:25:12
hahaha, helemaal eroverheen gekeken (over de getuigen dan), gaan we op ons formulier nog even doen. Vriendin en broertje. *gaat toch maar eens leesbril zoeken of begrijpend leren lezen*

Waarom hij de politie had willen bellen?? Geen idee, misschien omdat mijn man zei dat de verzekering het maar uit moest zoeken en dat hij niet direct de schuld aan onze zoon wil geven. Het was echt wat over de top....alsof men daarvoor komt. Gelukkig was jongste zoon thuis en die heeft zeer beleefd nog wat verteld en daardoor susten de gemoederen weer wat. (Kijk, het rollenspel van de selectie deel B kwam weer even boven, hahaha)

Hahaha, nou daar komen ze niet voor hoor. Maar netjes de boel gesust en succes verder! Ik hoop dat de verzekering voor een gunstig einde kan zorgen.
het bovenstaande is mijn persoonlijke mening en niet die van de organisatie's waarvoor ik werkzaam ben.