RTL 4: Buch in de bajes

Auteur Topic: RTL 4: Buch in de bajes  (gelezen 10106 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #10 Gepost op: 16 april 2012, 17:54:11
Deed me heel erg denken aan de programma's van Nat Geo over de amerikaanse gevangenissen. Mooi gemaakt en wat de vragen betreft heb ik er geen moment aan geërgerd. Vond die directrice ook wel goed reageren, daar zie je wel dat ze zich niet zomaar van haar stuk laat brengen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

MNL-5200

• Senior gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 19 april 2012, 10:49:54
Ik ben totaal geen fan van mister Buch, maar vond/vind het een zeer interessant programma. Goed gemaakt, laat goed de mens zien achter de gevangene, directie, medewerkers. Toppertje!

INRI

• Senior gebruiker
Reactie #12 Gepost op: 19 april 2012, 11:32:51
Ik heb het net bekeken en ik vind het zeer interessant en leerzaam. Zeker voor mensen zoals mij die nog nooit een p.i. van binnen hebben gezien.

Blusdebrand

• Iets met doorstroming en veiligheid
  • Forum gebruiker
  • de soep is nooit zo heet als dat ie opgediend word
Reactie #13 Gepost op: 19 april 2012, 14:18:54
ik heb zelf tien jaar gewerkt in een PI en het is gewoon zoals het is,goed verwoord tot nu toe....
alles waar ik op reageer is op persoonlijke titel en niet vanuit werkgever of wie ook,PUNT

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 19 april 2012, 18:31:03
Ik vond het wel erg rommelig gefilmd.  :-\

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #15 Gepost op: 19 april 2012, 19:22:33
Niet zozeer gefilmd maar wel gemonteerd. Vooral in het begin was het heel erg van de hak op de tak. Later in de aflevering werd dat wel iets minder.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

Romeo Mike

• Student Master Verpleegkunde (Universiteit Antwerpen)
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #16 Gepost op: 19 april 2012, 22:06:09
Ik vond het wel interessant om zo te zien. Ik ga volgende week weer kijken!

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #17 Gepost op: 12 april 2013, 13:28:38
Iemand enig idee waar het laatste shot van gisteravond over ging? Ik doel op het vervoer vanuit de PI met een politieheli.

Als het echt zo belangrijk is dat ze "geen antwoord kunnen geven op die vraag" vind ik het niet erg slim om zoiets uit te zenden maargoed.

richard1074

• Forum gebruiker
Reactie #18 Gepost op: 12 april 2013, 14:31:20
Leek mij zelf een oefening. Leuk voor de tv, maar als het echt een "high profile gevangene" is doe je dat niet op tv lijkt me. Volgens mij een oefening.

Mahad

• Forum gebruiker
Reactie #19 Gepost op: 12 april 2013, 15:59:45
Leek mij zelf een oefening. Leuk voor de tv, maar als het echt een "high profile gevangene" is doe je dat niet op tv lijkt me. Volgens mij een oefening.
Niet zo raar eigenlijk dat ze dat filmen , invallen van het Interne Bijstands Team mochten ze ook gewoon filmen vorig seizoen. En als het oefening was geweest lijkt 't me wel raar dat Menno ineens een vest aankreeg , en dat ze op afstand moesten blijven en dat ze geen vragen mochten beantwoorden.
That's just the way it is.