Jonge rode kruisers

Auteur Topic: Jonge rode kruisers  (gelezen 22313 keer)

0 gebruikers (en 10 gasten bekijken dit topic.

Golly

• Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Reactie #50 Gepost op: 17 juni 2012, 13:25:08
Thnx RemRoof!  O0
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis

EHV-ertje

• Forum gebruiker
Reactie #51 Gepost op: 17 juni 2012, 17:28:34
Ik ben Nick, 18 jaar en evenementenhulpverlener, O&V'er en docent bij het Rode Kruis. Op dit moment ben ik ook SIGMA-lid in opleiding... Ik ben bij het JRK begonnen ongveer 10 jaar geleden in 2001/2002.

Groetjes,

EHV-ertje

Wouter

• Senior gebruiker
Reactie #52 Gepost op: 17 juni 2012, 18:27:07
Wat deed je precies bij het NRK 10 jaar geleden? :)

RemRoof

• docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #53 Gepost op: 17 juni 2012, 21:58:47
Wat deed je precies bij het NRK 10 jaar geleden? :)

Ik dacht dat ik jong begonnen was... ;D
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.

EHV-ertje

• Forum gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 18 juni 2012, 22:52:39
Ik zat bij het Jeugd Rode Kruis, waar ik mijn EHBO-lessen volgde. Daarnaast deden wij mee aan wedstrijden e.d. op gebied van eerste hulp. Ik ben doorgestroomd naar de functies nu (niet dat het zoveel voorstelt hoor, haha)...

Grtz,
EHV-ertje

RemRoof

• docent Zorg & Welzijn
  • Senior gebruiker
  • NRK-vrijwilliger en brede hulpverleningsinteresse
Reactie #55 Gepost op: 18 juni 2012, 22:57:05
Ik zat bij het Jeugd Rode Kruis, waar ik mijn EHBO-lessen volgde. Daarnaast deden wij mee aan wedstrijden e.d. op gebied van eerste hulp. Ik ben doorgestroomd naar de functies nu (niet dat het zoveel voorstelt hoor, haha)...

Grtz,
EHV-ertje

Dus je was 8 toen je begon... ::)
Al mijn bijdragen zijn op persoonlijke titel.

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #56 Gepost op: 19 juni 2012, 08:09:13
Dus je was 8 toen je begon... ::)

Een aantal jaren geleden had NRK Zoetermeer een wedstrijdteam EHBO A, dat team is voor mij het ultime voorbeeld hoe je met SO en omgeving moet omgaan.

Hoewel ze minder onderdelen hebben, waren ze 2de in absolute punten.

EHV-ertje

• Forum gebruiker
Reactie #57 Gepost op: 20 juni 2012, 22:36:57
Als het goed is zat ik in dat team.. Was toen teamleider bij de wedstrijden. Ik mocht bij hoge uitzondering vanaf mijn achtste deelnemen aan de lessen Jeugd-EHBO, ik heb met wedstrijden nog een aantal jaren gewacht en ik geloof vanaf mijn 10e of 11e aan wedstrijden meegedaan. Nu dus zelf aan het lesgeven, en ook op het gebied van omgang met slachtoffers... Blijft erg belangrijk. Leuk dat je ons nog herinnert! Wat was daar precies je functie als ik vragen mag?

Grtz,

EHBO-er

• Senior gebruiker
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #58 Gepost op: 21 juni 2012, 00:34:36
Als het goed is zat ik in dat team.. Was toen teamleider bij de wedstrijden. Ik mocht bij hoge uitzondering vanaf mijn achtste deelnemen aan de lessen Jeugd-EHBO, ik heb met wedstrijden nog een aantal jaren gewacht en ik geloof vanaf mijn 10e of 11e aan wedstrijden meegedaan. Nu dus zelf aan het lesgeven, en ook op het gebied van omgang met slachtoffers... Blijft erg belangrijk. Leuk dat je ons nog herinnert! Wat was daar precies je functie als ik vragen mag?

Grtz,

Ik ben instructeur EH sinds 1996. En heb jullie mogen jureren.
Ik had graag gezien dat jullie alle EH organisaties afgelopen waren om te laten zien wat er werkelijk toe doet. Mijn collega's en ik hadden een diep respect hoe jullie met de SO omgingen en dat niet een keer, maar structureel.

Stuur even een pm met je email-adres

Red Cross Medic

• Rode kruiser - Dienst medische hulpverlening - Verzorgende IG Defensie - Ambulance chauffeur
  • Senior gebruiker
  • Waar andere een stap terug doen, stap ik vooruit.
    • Nieuws uit het noorden
Reactie #59 Gepost op: 12 juli 2012, 12:24:38
16 jaar zit nu 2 jaar bij het rode kruis maar de opleiding pas een half jaar geleden gedaan. Verder geen functie maar ben hier wel voor bereid
Rode kruiser | Dienst medische hulpverlening | Defensie - Verzorgende IG | Chauffeur noodhulpteam | Defensie Ambulance chauffeur | Noordernieuws.nl Ge