Grote hulpverlening (één persoon overleden na ongeval) A16 R 21.9 - Rotterdam 15-04-2012

Auteur Topic: Grote hulpverlening (één persoon overleden na ongeval) A16 R 21.9 - Rotterdam 15-04-2012  (gelezen 16293 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Rijkswaterstaat ‏ @Rijkswaterstaat
 Ivm onderzoek + reparatie na eerder ongeval blijft de parallelbaan van de Van #Brienenoordbrug ri Dordrecht afgesloten tot na middernacht.


riromic

  • bhv
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,409
Ernstig ongeluk op A16 bij Rotterdam
AMSTERDAM - Ten minste zes voertuigen zijn zondagavond betrokken geraakt bij een aanrijding op de A16 bij Rotterdam.  
 
Er zijn meerdere gewonden, en ten minste een persoon zit bekneld in een voertuig, zo meldt een woordvoerder van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond. De ernst van de verwondingen is onbekend.

Het ongeluk gebeurde op de parallelrijbaan in zuidelijke richting bij de afrit naar Feijenoord. Meerdere ambulances, een traumahelikopter en brandweermaterieel zijn naar de plaats des onheils gedirigeerd.

.Tussen knooppunt Terbregseplein en de Van Brienenoordbrug is een omleiding ingesteld. Ter hoogte van Feijenoord zijn twee rijstroken afgesloten.

http://www.nu.nl/binnenland/2787762/ernstig-ongeluk-a16-bij-rotterdam.html


ChrisRT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Risks and issues are my life
en een filmpje op joetoep

Veel hulpdiensten na groot ongeval op A16 bij Rotterdam

Dit filmpje is van een ander ongeval


ChrisRT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Risks and issues are my life
Dode en vier gewonden bij ongeluk A16

15-04-2012  |  20:56

Bij een ernstig ongeluk op de A16 is zondagavond één persoon overleden en zijn vier mensen ernstig gewond geraakt. Rond kwart over acht botsten tenminste drie auto’s op elkaar op de Van Brienenoordburg.

Het ongeluk gebeurde op de parallelrijbaan in zuidelijke richting bij afrit Feijenoord. Tussen knooppunt Terbregseplein en de Van Brienenoordbrug is een omleiding ingesteld. Ter hoogte van Feijenoord zijn twee rijstroken afgesloten.

http://www.rijnmond.nl/nieuws/15-04-2012/dode-en-gewonden-bij-ongeluk-a16


Haageneesch

  • Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,953
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Ongeval #A16 Feijenoord: 1 dode, 1 zwaargewonde en 1 lichtgewonde, 3 auto's betrokken. 2 mannen aangehouden na blaastest akcohol


Gijs

  • Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 669
van Brienemoordbrug is toch de A16 en niet de A13?
Bij instappen begint de inzet.


extaxi

  • Nieuwe gebruiker
  • *
  • Berichten: 1
via Twitter
@PolitieKLPD De rode kruizen bij het #ongeval #A16 worden massaal genegeerd, onbegrijpelijk, ze staan er niet voor niets, er werken daar hulpverleners! :-\


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
van Brienemoordbrug is toch de A16 en niet de A13?
Jazeker, dat staat ook overal. Alleen in de titel bij Chris niet, op de site van Rijnmond staat het (nu) gewoon goed.


ChrisRT

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 132
  • Risks and issues are my life
Jazeker, dat staat ook overal. Alleen in de titel bij Chris niet, op de site van Rijnmond staat het (nu) gewoon goed.

Ik heb de kop en tekst van RijnmondTV gekopieerd. Ik zal de volgende keer zelf ook nog een keer goed nalezen voordat ik post. Mijn excuses voor de verwarring


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik heb de kop en tekst van RijnmondTV gekopieerd. Ik zal de volgende keer zelf ook nog een keer goed nalezen voordat ik post. Mijn excuses voor de verwarring
En ik heb het hier in jouw bericht even aangepast. ;)