GRIP 2 TIS 3.3 - 1 dode, 190 gewonden na treinbotsing Spaardammerstraat - Amsterdam 21-04-2012

Auteur Topic: GRIP 2 TIS 3.3 - 1 dode, 190 gewonden na treinbotsing Spaardammerstraat - Amsterdam 21-04-2012  (gelezen 113921 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
Ook de tankautospuit Spaarndam 742 (Kennemerland) was aanwezig zoals te zien is in één van bovenstaande filmpjes. Is ook (zonder roepnummer geloof ik) te zien in de p2000 piepjes.
Tevens op hetzelfde filmpje te zien HA met de gele container (volgens mij ook Kennemerland), al weet ik daarvan geen nummers.

TS spaarndam staat er nu tussen en de gele container staat er al tussen als GHOR Logistiek.
de HA is van amsterdam en de GHOR Logistiek zou ik niet weten van wie die is  :P


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
NS online ‏ @NS_online
 NS en @ProRail geven om 14.15u een persverklaring af met betrekking tot de treinaanrijding van gisteren. Zie ook http://bit.ly/HRyJ8t


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Dat was niet zo netjes laatste seconden op AT5  ;D


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
NS online ‏ @NS_online
 NS en @ProRail geven om 14.15u een persverklaring af met betrekking tot de treinaanrijding van gisteren. Zie ook http://bit.ly/HRyJ8t

AT5 melde net live op TV dat de Persconverentie om 14:00 uur live te volgen is bij AT5.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Martin63

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 173
Dat was niet zo netjes laatste seconden op AT5  ;D
Wat zeiden ze daar eigenlijk, kon het net niet goed horen.


C337

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
Wat zeiden ze daar eigenlijk, kon het net niet goed horen.

Iets van een krachtterm waar God in voorkomt.


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
TS spaarndam staat er nu tussen en de gele container staat er al tussen als GHOR Logistiek.
de HA is van amsterdam en de GHOR Logistiek zou ik niet weten van wie die is  :P

Er stond in ieder geval met koeienletters Amsterdam-Amstelland op (groter als het normale lettertype)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Dirtdiver

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 469
Er stond in ieder geval met koeienletters Amsterdam-Amstelland op (groter als het normale lettertype)

Dat heb ik niet gezien  0098
Dan is dat ook weer opgelost


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
VVMC: Treinen reden 50 km/h
 AMSTERDAM De treinen die gisteren bij het Westerpark op elkaar botsten, reden 50 kilometer per uur. Dat zegt bestuurder Wim Eilert van de Vakbond voor rijdend personeel (VVMC) tegen RTV Noord-Holland.
Eilert hoorde dat gisteren in een telefoongesprek met de directie van de Nederlandse Spoorwegen. Bij de botsing raakten beide machinisten gewond, volgens Eilert ligt één van hen met botbreuken in het ziekenhuis.

Oorzaak
Over de oorzaak van het ongeval is nog niets bekend. De vakbond vraagt zich af hoe het 'in godsnaam' heeft kunnen gebeuren dat de treinen op hetzelfde spoor terecht zijn gekomen. Wel benadrukt hij dat zijn eerste zorg nu is om contact met de machinisten en conducteurs te krijgen die bij het ongeluk betrokken zijn om ze 'een hart onder de riem te steken'.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/78639/VVMC%3A+Treinen+reden+50+km%2Fh


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Treinverkeer bij Amsterdam beperkt op gang  
 
 AMSTERDAM Het treinverkeer ten westen van Amsterdam, komt zondag vanaf 13.00 weer deels op gang.
Het gaat om beperkt treinverkeer, aldus een woordvoerster van de Nederlandse Spoorwegen zondag. Er gaan in beide richtingen weer treinen rijden op de trajecten Haarlem-Arnhem en Amsterdam-Vlissingen. Zaterdag botsten twee treinen frontaal op elkaar tussen de stations Amsterdam Sloterdijk en Amsterdam Centraal, ter hoogte van het Westerpark
http://www.rtvnh.nl/nieuws/78643/Treinverkeer+bij+Amsterdam+beperkt+op+gang