GRIP 2 TIS 3.3 - 1 dode, 190 gewonden na treinbotsing Spaardammerstraat - Amsterdam 21-04-2012

Auteur Topic: GRIP 2 TIS 3.3 - 1 dode, 190 gewonden na treinbotsing Spaardammerstraat - Amsterdam 21-04-2012  (gelezen 114649 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Dimeg

• Brandweervrijwilliger
  • Senior gebruiker
Weet iemand wat de taak van dat 'peloton' politie en marechaussee is? Het lijkt op de foto's of ze alleen maar in de weg staan, maar dat is vast niet de bedoeling..

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Heel mooi om te zien dat zover ik kan beoordelen alles zo soepel is verlopen. Hulde voor alle hulpdiensten die hieraan hebben gewerkt.

Ook heel mooi om te lezen dat buurtbewoners voor koffie en thee en dergelijke hebben gezorgd gisteravond.
De wereld is gelukkig nog niet zo verrot als dat het soms lijkt te zijn.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Weet iemand wat de taak van dat 'peloton' politie en marechaussee is? Het lijkt op de foto's of ze alleen maar in de weg staan, maar dat is vast niet de bedoeling..

Opvang van de slachtoffers en helpende handjes m.b.t. wegafzettingen en andere taken. Viel mij ook op, erg veel KMar, uit het hele land zo'n beetje, echter geen enkel naburig regio-politiekorps.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Delta00

• Forum gebruiker

Het is geen peloton, en het is zo te zien KMAR en de KLPD en ja die rijden naar de lokatie toe om zich te vervelen en ik de weg te staan.
Ze komen daar echt niet om te helpen, die heb je absoluut niet nodig voor de opvang en begeleiding van slachtoffers, verkeersmaatregelen uit te voeren, spoedtransporten te begeleiden noem maar op.
Kortom, wat een constatering.

Delta00

Delta00

• Forum gebruiker
Heel mooi om te zien dat zover ik kan beoordelen alles zo soepel is verlopen. Hulde voor alle hulpdiensten die hieraan hebben gewerkt.

Ook heel mooi om te lezen dat buurtbewoners voor koffie en thee en dergelijke hebben gezorgd gisteravond.
De wereld is gelukkig nog niet zo verrot als dat het soms lijkt te zijn.

Ja Enrico, zeker in dit soort situaties zie je toch weer de saamhorigheid naar boven komen, gelukkig !

Delta00

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
RTV Noord-Holland ‏ @RTVNH
 Voor alle updates: Tijdlijn treinongeluk in Amsterdam #botsing #treinbotsing [update 13.40] http://bit.ly/Iiz3xI

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Crisisbeheersing NL ‏ @CrisisNed20
 Persconferentie #NS op Nederland 1 start om 14:15u. #treinongeval #Amsterdam

Bengi

• P-GLM
  • Forum gebruiker
Zou mij niets verbazen dat die VIRM hierdoor total loss wordt verklaard, denk hij door die klapper toch aardig wat korter is geworden.

Zoals op de foto's te zien is trekken ze die inderdaad niet meer uit elkaar. Grote kans dat die (een deel) op een zijspoor gezet word, leeg gehaald en dat er in geoefend kan gaan worden. Bij het opleidingscentrum van de NS in Amersfoort kan deze VIRM  zeker (ook in deze staat) nog dienst doen.
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Persconferentie is begonnen op Nederland 1 of via de digitale kanelen zoals UPC 404 en AT5.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen